Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:37Så sant så Elin.
Så sant så Elin.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:31Nätbrynja? Nätbrynja?!? Jaha, det var det det...
*backing away now... slooooowly*Magnus: Bilderna finns i Vad Görs-tråden på sid 94 och 95. Det har jag ju redan skrivit i en sammanfattning en gång tidigare.
*påminner om, vänligt, men bestämt*
Nätbrynja? Nätbrynja?!? Jaha, det var det det...
*backing away now... slooooowly*
Magnus: Bilderna finns i Vad Görs-tråden på sid 94 och 95. Det har jag ju redan skrivit i en sammanfattning en gång tidigare.
*påminner om, vänligt, men bestämt*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:33Vi fick en utan nätbrynja sedan också ju. 😀
Vi fick en utan nätbrynja sedan också ju. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 08:34Elin: En gång nätbrynja, alltid nätbrynja. Den kommer säkert ligga där i nån byrålåda och bara vänta på att han ska bli lönnfet framöver... *nicka allvarsamt*
Elin: En gång nätbrynja, alltid nätbrynja. Den kommer säkert ligga där i nån byrålåda och bara vänta på att han ska bli lönnfet framöver... *nicka allvarsamt*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:07Jessie: Var en ängel och kör en sammanfattning för mig över helgens Fb:ande, eller iaf ifrån lördag och fram 🙂
Jessie: Var en ängel och kör en sammanfattning för mig över helgens Fb:ande, eller iaf ifrån lördag och fram 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:19Jessie, jag tar bara fram nätbrynjan vid speciella tillfällen, hade jag haft den pga lite lönnfetma så hade jag ju fått ha den hela tiden 🙂
Jessie, jag tar bara fram nätbrynjan vid speciella tillfällen, hade jag haft den pga lite lönnfetma så hade jag ju fått ha den hela tiden 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:22Jag såg då rakt inte till något fett på de där bilderna. 😀
Jag såg då rakt inte till något fett på de där bilderna. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:26Lucas: Idag är jag lite busy. Vi får se hur det blir imorgon... *lovar inget*
Richard: Nog för att jag sov (e g e n t l i g e n) men jag är inte blind.
*håller därmed med Elin i smyg*
Lucas: Idag är jag lite busy. Vi får se hur det blir imorgon... *lovar inget*
Richard: Nog för att jag sov (e g e n t l i g e n) men jag är inte blind.
*håller därmed med Elin i smyg*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:40Singelgruppen har flest inlägg på funbeat de senaste 30dagarna (13 759 stycken på 1793 medlemmar)
Löpargrupen kommer 2:a (4 373 inlägg på 265123 medlemmar).Kan det bero på att de i löpargrupen är ute och springer istället för att sitta här?
Singelgruppen har flest inlägg på funbeat de senaste 30dagarna (13 759 stycken på 1793 medlemmar)
Löpargrupen kommer 2:a (4 373 inlägg på 265123 medlemmar).
Kan det bero på att de i löpargrupen är ute och springer istället för att sitta här?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:42Ja du Richard, jag gick ju och la mig så jag missade den där tidslimiterade bilden... Jaja, kan inte ha varit så spännande ändå...
😉
Ja du Richard, jag gick ju och la mig så jag missade den där tidslimiterade bilden... Jaja, kan inte ha varit så spännande ändå...
😉