Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:42Helena: jag skulle ju springa om min fot var hel (#)
Helena: jag skulle ju springa om min fot var hel (#)
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:42Vi springer ju också. 🙂
Vi springer ju också. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 09:59Anna: Nä, så spännande var den nog inte men den var i alla fall onätbrynjefinerad. Nu kan det ju finnas barn vakna så det lär dröja innan den visas igen 😉
Anna: Nä, så spännande var den nog inte men den var i alla fall onätbrynjefinerad. Nu kan det ju finnas barn vakna så det lär dröja innan den visas igen 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:01Elin o Jessie: You girls...:-)
Elin o Jessie: You girls...:-)
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:06Nä, just det... kanske det finns någon goding solandes på piren... Eller nej, jag lär vara rätt ensam där. Än 😉
Nä, just det... kanske det finns någon goding solandes på piren... Eller nej, jag lär vara rätt ensam där. Än 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:57Usch.. fick alla ett liv här just nu?? Själv har jag ju en timme till att slå ihjäl innan jag behöver ta tag i något.
Usch.. fick alla ett liv här just nu?? Själv har jag ju en timme till att slå ihjäl innan jag behöver ta tag i något.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 12:59Vi städar ju!
Vi städar ju!
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:03*fullt upptagen med att störa ut koncentrationen hos vissa* 😀
*fullt upptagen med att störa ut koncentrationen hos vissa* 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:05men jag har ju redan städat klart 🙁
Och vad Magnus menade förstod jag inte... trodde inte killar skulle behöva vifta med plakat oxå
men jag har ju redan städat klart 🙁
Och vad Magnus menade förstod jag inte... trodde inte killar skulle behöva vifta med plakat oxå
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 13:06Vi gick ju och la oss...
Vi gick ju och la oss...