Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:48Idag blev det varken städning eller löppass för min del men jag ska ändå plumsa i badet nu. Enda chansen till att få lite massage här hemma just nu 🙂
Idag blev det varken städning eller löppass för min del men jag ska ändå plumsa i badet nu. Enda chansen till att få lite massage här hemma just nu 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:48Då är det ju bara att väga för och nackdelar emot varandra , 🙂
Då är det ju bara att väga för och nackdelar emot varandra , 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:55Anders, ska du bli ren inför biodejten?
Anders, ska du bli ren inför biodejten?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 14:58Ni får ha det så kul på biodejter och annat, nu drar jag på mig mc-hjälmen och sticker och fikar med Frankenstein och denna utsikten.
BILD:http://lh6.ggpht.com/_aE9APp_uVh8/S7ndza1HbMI/AAAAAAAAB5o/5EbB3OmcwEs/s640/Geneva%20014.jpg
(och den med lite lit
Ni får ha det så kul på biodejter och annat, nu drar jag på mig mc-hjälmen och sticker och fikar med Frankenstein och denna utsikten.
BILD:http://lh6.ggpht.com/_aE9APp_uVh8/S7ndza1HbMI/AAAAAAAAB5o/5EbB3OmcwEs/s640/Geneva%20014.jpg
(och den med lite lit
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 15:03Ha det bra, Anna! Njut för mig med (här skiner solen med sin frånvaro... ;))
Ha det bra, Anna! Njut för mig med (här skiner solen med sin frånvaro... ;))
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 17:37Haha! Min systers reaktion när jag berättade att jag sprungit 19 km: "Varför gjorde du det?! Är du sjuk i huvudet?"... 😉
Haha! Min systers reaktion när jag berättade att jag sprungit 19 km: "Varför gjorde du det?! Är du sjuk i huvudet?"... 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 17:37Jo Kenny, den där reaktionen har jag fått ett par gånger också...
Jo Kenny, den där reaktionen har jag fått ett par gånger också...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:13Vänta då tills du säger att du sprungit fyra mil eller mer...det är bara att vänja sig. 😀
Vänta då tills du säger att du sprungit fyra mil eller mer...det är bara att vänja sig. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:14"För att jag kan" brukar jag svara.
"För att jag kan" brukar jag svara.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:16Elin: är inte risken stor att hon inte ens frågar och ringer psykvården direkt då? 😉
Elin: är inte risken stor att hon inte ens frågar och ringer psykvården direkt då? 😉