Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:18"Något ska man väl göra", brukar jag svara. 😀
"Något ska man väl göra", brukar jag svara. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:18Annars är det ju skoj när folk säger att det är bättre att jobba sig trött.
Annars är det ju skoj när folk säger att det är bättre att jobba sig trött.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:18Jenny: bör hon inte vara van med dina upptåg? Jag menar, inget bör väl längre förvåna henne?
Jenny: bör hon inte vara van med dina upptåg? Jag menar, inget bör väl längre förvåna henne?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:19Sessan: Eh... Ja. Om hon VISSTE OM alla mina upptåg kanske? Men jag berättar väl inte allt för henne... 😉
Sessan: Eh... Ja. Om hon VISSTE OM alla mina upptåg kanske? Men jag berättar väl inte allt för henne... 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:20Det dom inte vet mår dom inte dåligt av eller vad då? 😀
Det dom inte vet mår dom inte dåligt av eller vad då? 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:22Hehe... Nåt i den stilen. Fast hon vet det mesta. 😉
Hehe... Nåt i den stilen. Fast hon vet det mesta. 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:22Skulle man berätta om alla sina upptåg tror jag att de skulle smälla av på fläcken. Men jag menar mer att hon inte bör bli särskilt förvånad att du ger dig ut och springer 2 eller 4 mil 😉 Äh, du fattar ju vad jag menar...
Skulle man berätta om alla sina upptåg tror jag att de skulle smälla av på fläcken. Men jag menar mer att hon inte bör bli särskilt förvånad att du ger dig ut och springer 2 eller 4 mil 😉 Äh, du fattar ju vad jag menar...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:23Står ut för att hon är din syster eller?
Står ut för att hon är din syster eller?
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:24Sessan: Nä... Hon försökte väl bara mobbas lite... Typ "Varför springer du 20 km när man kan sitta i solen i sin trädgård och så lite frön?" 😉
Sessan: Nä... Hon försökte väl bara mobbas lite... Typ "Varför springer du 20 km när man kan sitta i solen i sin trädgård och så lite frön?" 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:25Du skulle sagt: "Elin tvingade mig". 😉
Edit: Eller rättare sagt "otäcka snusk-Elin tvingade mig".
Du skulle sagt: "Elin tvingade mig". 😉
Edit: Eller rättare sagt "otäcka snusk-Elin tvingade mig".