Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:35Permanentad, opermanentad. Är det verkligen så stor skillnad på den där bringan då? *tror inte*
Permanentad, opermanentad. Är det verkligen så stor skillnad på den där bringan då? *tror inte*
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:35Åhh, ölhävning... *nostalgi*
För ett gäng år sedan var ganska vass på ölhävning ur glas faktiskt. Körde en stor stark på ca 3,5 sekunder vill jag minnas, ehum, har jag sett på film. undrar om tiderna står sig fortfarande 🙂
Åhh, ölhävning... *nostalgi*
För ett gäng år sedan var ganska vass på ölhävning ur glas faktiskt. Körde en stor stark på ca 3,5 sekunder vill jag minnas, ehum, har jag sett på film. undrar om tiderna står sig fortfarande 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:36Nu är det många som har gamla ölhävningsmeriter att leva upp till på eventuella framtida funbeat-träffar. 😀 Tur att man aldrig gjort anspråk på att ha några sådana skills. 🙂
Nu är det många som har gamla ölhävningsmeriter att leva upp till på eventuella framtida funbeat-träffar. 😀 Tur att man aldrig gjort anspråk på att ha några sådana skills. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:37hmm 3,5 sec ... då jag ju knappt svalt första klunken ... Varför förstöra en sådan god och ädel dryck ??
hmm 3,5 sec ... då jag ju knappt svalt första klunken ... Varför förstöra en sådan god och ädel dryck ??
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:37När det gäller öl vill jag starkt poängtera att jag inte har några skills alls. *brasklappar febrilt*
När det gäller öl vill jag starkt poängtera att jag inte har några skills alls. *brasklappar febrilt*
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:37Det verkar som det får bli en ölhävartävling på grillfesten!
Det verkar som det får bli en ölhävartävling på grillfesten!
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 10:48Jag är nog för gammal för ölhävning men kan säkert rota fram någon gammal filmsnutt om någon är intresserad *skratt*
Men ni andra får gärna köra på grillaftonen 🙂
Jag är nog för gammal för ölhävning men kan säkert rota fram någon gammal filmsnutt om någon är intresserad *skratt*
Men ni andra får gärna köra på grillaftonen 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 11:05Elin, Jessie,
nypentad och efter en 30-40 armhävningar så kanske lille Gullefjun här kan brösta upp sig riktigt ordentligt 😀
Elin, Jessie,
nypentad och efter en 30-40 armhävningar så kanske lille Gullefjun här kan brösta upp sig riktigt ordentligt 😀
Quote from Rasmus Olsson on 9 April 2010, 11:10Vad speeeeeeeeedad jag blev när jag skulle kolla av 7 prinstservrar samtidigt, samtidigt som kollegorna frågar hur det går, samtidigt som jag förmumsar mig.
"Drick kaffe" sa Mums, men det är just det jag gjort!
Vad speeeeeeeeedad jag blev när jag skulle kolla av 7 prinstservrar samtidigt, samtidigt som kollegorna frågar hur det går, samtidigt som jag förmumsar mig.
"Drick kaffe" sa Mums, men det är just det jag gjort!
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 12:04hade tänkt svammla lite men ni verkar klara er bra utan mig så jag skirver detta och lämnar er i fred:-)
hade tänkt svammla lite men ni verkar klara er bra utan mig så jag skirver detta och lämnar er i fred:-)