Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:32Inte här heller, men spagettiätning pågår. Eller ska det vara spaghetti ;).
Inte här heller, men spagettiätning pågår. Eller ska det vara spaghetti ;).
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:34Elin, svamla med mig! (L)
Fredrik: du ar ju en hemlig italienskafantast, det vet jag helt sakert! (H:)
Elin, svamla med mig! (L)
Fredrik: du ar ju en hemlig italienskafantast, det vet jag helt sakert! (H:)
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:37Ptja...svammelsvammel. Vi har här gemensamt kommit fram till att vi ska bedriva empiriska studier på vilken hastighetskoefficient som egentligen ska användas vid smekande av bar hud. Så alla i singelgruppen som får till det inom de närmaste två veckorna m
Ptja...svammelsvammel. Vi har här gemensamt kommit fram till att vi ska bedriva empiriska studier på vilken hastighetskoefficient som egentligen ska användas vid smekande av bar hud. Så alla i singelgruppen som får till det inom de närmaste två veckorna m
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:38Spaghetti är korrekt. Annars blir det spadjetti av det hela.
Spaghetti är korrekt. Annars blir det spadjetti av det hela.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:39Vilket osökt fick mig att tänka på gelato. Mumsie.
Vilket osökt fick mig att tänka på gelato. Mumsie.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:39Elin: jag blev just nogrannt kroppsvisiterad av en kvinnlig sakerhetsvakt. tyvarr var hon inte snygg. raknas det??
Elin: jag blev just nogrannt kroppsvisiterad av en kvinnlig sakerhetsvakt. tyvarr var hon inte snygg. raknas det??
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:41GELATO!! (L)
BILD:http://sarahlambersky.files.wordpress.com/2010/03/gelato-2.jpg
GELATO!! (L)
BILD:http://sarahlambersky.files.wordpress.com/2010/03/gelato-2.jpg
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:41Eh...jag vet inte, sådant var inte medtaget i planen. Men du kan väl rapportera in hur det kändes så får vi alla sorters resultat med och inte bara de som är positiva. 😀
Edit: Jag menar att snygghet kanske är en faktor att räkna med också.
Eh...jag vet inte, sådant var inte medtaget i planen. Men du kan väl rapportera in hur det kändes så får vi alla sorters resultat med och inte bara de som är positiva. 😀
Edit: Jag menar att snygghet kanske är en faktor att räkna med också.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:43Elin: na, det var inte sa spannande faktiskt, men det narmaste kroppskontakt jag haft pa ett halvar. typ.... aterkommer med en rapport 😉
Elin: na, det var inte sa spannande faktiskt, men det narmaste kroppskontakt jag haft pa ett halvar. typ.... aterkommer med en rapport 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:44Ahja, du har två veckor på dig att samla in mer observationer. 😉
Ahja, du har två veckor på dig att samla in mer observationer. 😉