Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:59Skynda dig Jessie, hon är nog snart framme hos Mats!
Skynda dig Jessie, hon är nog snart framme hos Mats!
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:00Jag är lite avis...på Mats...som ska få bli utsatt för så mycket spännande experiment. 😀
Jag är lite avis...på Mats...som ska få bli utsatt för så mycket spännande experiment. 😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:03Lagom svamligt förresten, är det någon som smakat detta? http://systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=32228&Butik=0 En kompis påstod att det skulle vara gott...jag är mer för Spanien i vanliga fall men man måste ju vara öppen för förslag.
Lagom svamligt förresten, är det någon som smakat detta? http://systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=32228&Butik=0 En kompis påstod att det skulle vara gott...jag är mer för Spanien i vanliga fall men man måste ju vara öppen för förslag.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:05Jag är fel person att fråga då jag alltid har föredragit Italienskt före spanskt
Nu har jag inte bara totat ihop en projektbeskrivning utan även sänt iväg den. Den fick bli lite provisorisk eftersom jag hade så ont om tid....
Jag är fel person att fråga då jag alltid har föredragit Italienskt före spanskt
Nu har jag inte bara totat ihop en projektbeskrivning utan även sänt iväg den. Den fick bli lite provisorisk eftersom jag hade så ont om tid....
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:07Bra där! Jag var lite latare och sa helt sonika åt Anna att ta egna initiativ och freebasea lite när det gällde mina forskningsuppgifter. 😀
Bra där! Jag var lite latare och sa helt sonika åt Anna att ta egna initiativ och freebasea lite när det gällde mina forskningsuppgifter. 😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:18annars är viner från Argentina, Sydafrika eller "Down under" mycket goda
annars är viner från Argentina, Sydafrika eller "Down under" mycket goda
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:19Ärligt talat brukar det mesta funka, har sällan råkat på viner som jag tycker är helt odrickbara. Om de nu inte fått korksmak eller blivit fel på något annat sätt.
Ärligt talat brukar det mesta funka, har sällan råkat på viner som jag tycker är helt odrickbara. Om de nu inte fått korksmak eller blivit fel på något annat sätt.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:23Elin, det funkar ändå, man måste bara dricka lite fortare 😉
Elin, det funkar ändå, man måste bara dricka lite fortare 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:23Eller dricka lite annat innan. 😀
Eller dricka lite annat innan. 😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:26Eller blanda vinet med coca cola...alla sätt är bra utom de dåliga, mmmm, vin, god ost och pepparkakor...
Eller blanda vinet med coca cola...alla sätt är bra utom de dåliga, mmmm, vin, god ost och pepparkakor...