Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:45Minst tre sakerhetskontroller lar det ju bli. Eller hur menar du nu? 😉
Minst tre sakerhetskontroller lar det ju bli. Eller hur menar du nu? 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:46Haha, ja precis så....eller inte. 😀 Du kan säkert kombinera de här studierna med de andra som du är utsänd att bedriva under helgen tänker jag mig. 😉
Haha, ja precis så....eller inte. 😀 Du kan säkert kombinera de här studierna med de andra som du är utsänd att bedriva under helgen tänker jag mig. 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:49Ja, men malet med dem har jag glomt igen, eller sa fick jag aldrig nagon projektplan kanske.... 😉
Ja, men malet med dem har jag glomt igen, eller sa fick jag aldrig nagon projektplan kanske.... 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:49Jag ger dig fria händer att freebasea lite, vad Jessie var ute efter vet jag inte riktigt... 😀
Jag ger dig fria händer att freebasea lite, vad Jessie var ute efter vet jag inte riktigt... 😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:51jag alskar flygplan. Vackra, maktiga och ett av dem kommer ta mig till Serige snart! (H:)
Elin: tack 😉 ar jag forst med att traffa mats forresten? (forrutom Jenny da)
jag alskar flygplan. Vackra, maktiga och ett av dem kommer ta mig till Serige snart! (H:)
Elin: tack 😉 ar jag forst med att traffa mats forresten? (forrutom Jenny da)
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:53Det är lite oklart huruvida han och jag har träffats förut under något onyktra former. Helt klart är i alla fall att vi har vistats på samma ställe vid samma tidpunkt men mer än så gick inte att kartlägga. Så går det när man hängde för mycket på studentpu
Det är lite oklart huruvida han och jag har träffats förut under något onyktra former. Helt klart är i alla fall att vi har vistats på samma ställe vid samma tidpunkt men mer än så gick inte att kartlägga. Så går det när man hängde för mycket på studentpu
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:55Haha, ja hmmm, svarbevisat da faktiskt 😉
Haha, ja hmmm, svarbevisat da faktiskt 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:55Jag lyckades inte hitta några bildbevis på det i alla fall. 😀
Jag lyckades inte hitta några bildbevis på det i alla fall. 😀
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 18:56det kan ju iof ara positivt for alla inblandade 😉 *langtar lite efter chalmerstiden*
det kan ju iof ara positivt for alla inblandade 😉 *langtar lite efter chalmerstiden*
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 21:59Jag VISSTE väl att det var något jag hade glömt! *skickar genast projektplan till Anna*
Jag VISSTE väl att det var något jag hade glömt! *skickar genast projektplan till Anna*