Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:27Herre min je så sugen jag blev på ost och pepparkakor nu. *dreggla*
Herre min je så sugen jag blev på ost och pepparkakor nu. *dreggla*
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:30jag blir bara hungrig.. måste snart sluta läsa det ni skriver hmmm
jag blir bara hungrig.. måste snart sluta läsa det ni skriver hmmm
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:31åhhhh en "gårdagens" fan det var inte igår man drack det ....
*rusar ut i köket och letar efter cocacola*
åhhhh en "gårdagens" fan det var inte igår man drack det ....
*rusar ut i köket och letar efter cocacola*
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:32Jag har pepsi max här, men den tänker jag inte besudla genom att blanda den med vin. 😀
Hungrig blev jag också. Surar fortfarande för att jag hade glömt köpa blodpudding.
Jag har pepsi max här, men den tänker jag inte besudla genom att blanda den med vin. 😀
Hungrig blev jag också. Surar fortfarande för att jag hade glömt köpa blodpudding.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:33Mr peanut, meet mr park, highland park...
Mr peanut, meet mr park, highland park...
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:34Mmm....jordnötter...mmmm. Hittade ett recept igår på jordnötstryffel, det lät som en himmelskt god grej.
Mmm....jordnötter...mmmm. Hittade ett recept igår på jordnötstryffel, det lät som en himmelskt god grej.
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:38ahhh, skön slappkväll ikväll, imorgon är det p a r t y - beacuse i got to (hängde ni med och vilken film kommer repliken ifrån?)
ahhh, skön slappkväll ikväll, imorgon är det p a r t y - beacuse i got to (hängde ni med och vilken film kommer repliken ifrån?)
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:39Jag sa ju tidigare att jag inte gillade Jim Carrey men jag råkar ändå veta vilken film det är. 😉
Jag sa ju tidigare att jag inte gillade Jim Carrey men jag råkar ändå veta vilken film det är. 😉
Quote from ellen olsson on 9 April 2010, 22:43Elin: Riservan från samma producent har fått goda omdömen på Cellartracker men den är å andra sidan gjord på 100% Negroamaro.
Jag ställer mig lite tveksam till om vinet klarar så smakrika rätter som SS verkar tycka med tanke på vad klockorna för fyllighet
Elin: Riservan från samma producent har fått goda omdömen på Cellartracker men den är å andra sidan gjord på 100% Negroamaro.
Jag ställer mig lite tveksam till om vinet klarar så smakrika rätter som SS verkar tycka med tanke på vad klockorna för fyllighet
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:44Jag är inte helt säker på vad som ska ätas till, det var inte mer specificerat än "tapas" och det kan ju innebära lite vad som helst. Nåja, får väl testa helt enkelt och se hur den verkar.
Jag är inte helt säker på vad som ska ätas till, det var inte mer specificerat än "tapas" och det kan ju innebära lite vad som helst. Nåja, får väl testa helt enkelt och se hur den verkar.