Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:44Är han möjligen grön i filmen?
Är han möjligen grön i filmen?
Quote from Funbeat user on 9 April 2010, 22:45kan vara så...
kan vara så...
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 21:41Tips jag fick av en vinnörd, billigare flaskor med kork-kork brukar inte vara prisvärda då man betalar till stor del för korken.
Å andra sidan känns det ju lite konstigt att skruva upp en vinflaska... 😉
Tips jag fick av en vinnörd, billigare flaskor med kork-kork brukar inte vara prisvärda då man betalar till stor del för korken.
Å andra sidan känns det ju lite konstigt att skruva upp en vinflaska... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 April 2010, 22:45Hur många muskler kan samtidigt få en strykning av Linnex utan att jag ser ut som en glödlampa?
Hur många muskler kan samtidigt få en strykning av Linnex utan att jag ser ut som en glödlampa?
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 22:47suck ... Patrik Ekwall ... tur att han sitter i studion så man kan byta kanal när han dyker upp.
suck ... Patrik Ekwall ... tur att han sitter i studion så man kan byta kanal när han dyker upp.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 22:49Det beror på storleken på musklerna Bruse.
Det beror på storleken på musklerna Bruse.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 22:52..och antal strykningar/muskel...
..och antal strykningar/muskel...
Quote from Rasmus Olsson on 10 April 2010, 22:56Så storleken och antal har betydelse?
Så storleken och antal har betydelse?
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 22:57Snart är det dags.
Snart är det dags.
Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 22:59Bruse: Ja storlek och antal. Men antalet ska alltid vara en. Blir konstigt annars.
Bruse: Ja storlek och antal. Men antalet ska alltid vara en. Blir konstigt annars.