Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:04Aehum, jag är just på väg att byta bild igen... Ngt att klaga på Fredrik? va? va! 😉
Aehum, jag är just på väg att byta bild igen... Ngt att klaga på Fredrik? va? va! 😉
Quote from ellen olsson on 25 April 2010, 21:06Precis som Anna säger så är huvudsaken att motivet är unikt. Så småningom kan det dock dyka upp en kopia om Anders är på det humöret. 🙂
Precis som Anna säger så är huvudsaken att motivet är unikt. Så småningom kan det dock dyka upp en kopia om Anders är på det humöret. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:06Jo jag har tänkt på en bild, men alla ser ju så himla hurtiga ut på sina bilder och jag har väl kanske inte så många sådana... de är i alla fall inge vackra 😀
Får väl rota djupare kanske...
Jo jag har tänkt på en bild, men alla ser ju så himla hurtiga ut på sina bilder och jag har väl kanske inte så många sådana... de är i alla fall inge vackra 😀
Får väl rota djupare kanske...
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:06Ehm, jag tänkte ju köra på klassiskt ett tag då (#)
😉
Ehm, jag tänkte ju köra på klassiskt ett tag då (#)
😉
Quote from ellen olsson on 25 April 2010, 21:07Nej, jag klagar inte. Däremot så underlätar det om nykomlingar inte byter jätteofta i början. 🙂
Nej, jag klagar inte. Däremot så underlätar det om nykomlingar inte byter jätteofta i början. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:08Fredrik: Malousan kan du väl komma ihåg. Anna är ju däremot inte så unikt... 😉
Fredrik: Malousan kan du väl komma ihåg. Anna är ju däremot inte så unikt... 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:08Skrämmas och skrämmas... Javetinte... Sååå farlig är jag väl inte? 😉
Skrämmas och skrämmas... Javetinte... Sååå farlig är jag väl inte? 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:08nä här inne är det väl ingen som bits va?
nä här inne är det väl ingen som bits va?
Quote from Fredric Lagerström on 25 April 2010, 21:08Nä de e lugnt Malousan. Den enda hurtiga här är Fredrik G 😉
Nä de e lugnt Malousan. Den enda hurtiga här är Fredrik G 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 21:09... Och Elin A. När hon inte är snuskig alltså 😉
... Och Elin A. När hon inte är snuskig alltså 😉