Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:05Aaah, jag är helt dö... trött, huvudvärk, arg, trött... (#)
Aaah, jag är helt dö... trött, huvudvärk, arg, trött... (#)
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:06Funderar på att ta en promenad, någon som ska med?
Funderar på att ta en promenad, någon som ska med?
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:07Nop dessvärre inte har inte tid eller möjlighet 😉
Nop dessvärre inte har inte tid eller möjlighet 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:09Elin: Visst. Nu på en gång eller?
Elin: Visst. Nu på en gång eller?
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:11Micke: Undanflykter!
Sessan: Japp, jag går nu, vi får väl mötas halvvägs. 😀
Micke: Undanflykter!
Sessan: Japp, jag går nu, vi får väl mötas halvvägs. 😀
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:13Elin >> mm Gör inget helt okej undanflykter... Choklad, Avatar, 5.1 mmm njuter = Micke lat
Elin >> mm Gör inget helt okej undanflykter... Choklad, Avatar, 5.1 mmm njuter = Micke lat
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:41Har preciiiiiis parkerat min välskulpterade i bak i soffan igen efter en sväng till boulderblocken i V:a Hamnen... Vin dricker jag också. 😉
Har preciiiiiis parkerat min välskulpterade i bak i soffan igen efter en sväng till boulderblocken i V:a Hamnen... Vin dricker jag också. 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:45Men ni kan ju inte byta tråd mitt i, jag hänger ju inte med alls här känner jag 😀
Men vin lät gott...
Men ni kan ju inte byta tråd mitt i, jag hänger ju inte med alls här känner jag 😀
Men vin lät gott...
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:45Mats: Lyxlirare 😉
Mats: Lyxlirare 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:46Det är så det går till här Malousan 😉 Man hoppar hej villt mellan trådarna och är off-topic i nästan varje 😉
Det är så det går till här Malousan 😉 Man hoppar hej villt mellan trådarna och är off-topic i nästan varje 😉