Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:11Anna,
absolut inte! Det finns flera personer som har överlevt promenader på flygplansvingar 😉BILD:http://www.inquisitr.com/wp-content/tom-lacky-wing-walk.jpg
Anna,
absolut inte! Det finns flera personer som har överlevt promenader på flygplansvingar 😉
BILD:http://www.inquisitr.com/wp-content/tom-lacky-wing-walk.jpg
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 11:14Håkan, googlade efter en sådan bild men googlade för dåligt 😉
Attans, färga till Caen och flyg därifrån är inget alternativ när flyget kostar 400 Eur....
Tillägg: alltså flyga när dte går igen, då tillbringar jag iaf tiden med vänner.
Håkan, googlade efter en sådan bild men googlade för dåligt 😉
Attans, färga till Caen och flyg därifrån är inget alternativ när flyget kostar 400 Eur....
Tillägg: alltså flyga när dte går igen, då tillbringar jag iaf tiden med vänner.
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2010, 09:10Söndagen den 18 april, då ska vi se:
Mål 1, 1.000 km landsväg före Vätternrundan: 713 km avverkade hittills iår
Mål 2, 10.000 km total cykling under 2010: 1898 kmJust nu står min räknare på 3673 träningsminuter senaste 30 dagarna.
Tror jag kan ta lite
Söndagen den 18 april, då ska vi se:
Mål 1, 1.000 km landsväg före Vätternrundan: 713 km avverkade hittills iår
Mål 2, 10.000 km total cykling under 2010: 1898 km
Just nu står min räknare på 3673 träningsminuter senaste 30 dagarna.
Tror jag kan ta lite
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2010, 11:46Ska starta ett nytt projekt: "Plantera ett träd i Sörmland"!
Finns inga träd och därmed inga skogar i Sörmland som skyddar mot vind. Milslånga öppna fält överallt.
Så gör en insatts för de fattiga Sörmlänningarna, plantera ett träd, är vi tillräckligt m
Ska starta ett nytt projekt: "Plantera ett träd i Sörmland"!
Finns inga träd och därmed inga skogar i Sörmland som skyddar mot vind. Milslånga öppna fält överallt.
Så gör en insatts för de fattiga Sörmlänningarna, plantera ett träd, är vi tillräckligt m
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 11:48Men Bruse, då är det väl ingen match! Det är väl meningen att man ska kämpa så svetten lackar!?!
Men Bruse, då är det väl ingen match! Det är väl meningen att man ska kämpa så svetten lackar!?!
Quote from Rasmus Olsson on 18 April 2010, 11:54Njaej, men att behöva trampa i nedförsbacke för att inte rulla bakåt uppåt, är oskoj.
Njaej, men att behöva trampa i nedförsbacke för att inte rulla bakåt uppåt, är oskoj.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:01Tja, idag skulle jag ha sprungit min första halvmara. Jag vet inte om jag ska vara glad att jag skadade mig eller om jag ska vara glad att islänningarna intehar koll på sina vulkaner... kombinationen gör iaf att jag inte sitter här och är skitförbannad.
Tja, idag skulle jag ha sprungit min första halvmara. Jag vet inte om jag ska vara glad att jag skadade mig eller om jag ska vara glad att islänningarna intehar koll på sina vulkaner... kombinationen gör iaf att jag inte sitter här och är skitförbannad.
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:02Vi kan säga så här Anna. Du är mycket, mycket nära men juryn överlägger fortfarande... 😉
Vi kan säga så här Anna. Du är mycket, mycket nära men juryn överlägger fortfarande... 😉
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:25Anna,
vad var det jag sa ... 😀*återgår till juryarbetet*
Anna,
vad var det jag sa ... 😀
*återgår till juryarbetet*
Quote from Funbeat user on 18 April 2010, 23:28Håkan, förtydliga! 😉
Håkan, förtydliga! 😉