Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 23:36Ah ok, fattar 😉 *försöker se smart och intresserad ut*
Ah ok, fattar 😉 *försöker se smart och intresserad ut*
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:16saxat från andra FB... menääää, om Elin är blodgivare vad blir hon då?
saxat från andra FB... menääää, om Elin är blodgivare vad blir hon då?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:17😀
😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:32Packad och klar. I handbagaget: 3 klättertidningar, en löpartidning och en bok. Jag ska nog klara ngr timmer på buss. dessutom har jag en helt del missade sovtimmar att ta igen (H)
Packad och klar. I handbagaget: 3 klättertidningar, en löpartidning och en bok. Jag ska nog klara ngr timmer på buss. dessutom har jag en helt del missade sovtimmar att ta igen (H)
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:35njaaa, inte det svaret jag fiskade efter Jessie.
gissa igen 😀
njaaa, inte det svaret jag fiskade efter Jessie.
gissa igen 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:37Kan avslöja att det var min kära mor som kläckte det skämtet som Håkan fiskar efter nu. Och att det tog mig en timme att förstå att hon försökte skämta och inte pratade om dagens middag eller något.
Kan avslöja att det var min kära mor som kläckte det skämtet som Håkan fiskar efter nu. Och att det tog mig en timme att förstå att hon försökte skämta och inte pratade om dagens middag eller något.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:38Hmmm, vad betyder det att pappa tycker jag kan flyga med och ta prover på askmolnet i ett flygplan som da sannolikt kan fa problem med motorn??
http://portal.gmx.net/de/themen/nachrichten/panorama/10240668-Forscher-nehmen-Probe-von-Vulkanwolke.html
(#)
Hmmm, vad betyder det att pappa tycker jag kan flyga med och ta prover på askmolnet i ett flygplan som da sannolikt kan fa problem med motorn??
(#)
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:38Håkan: Hon är iaf INTE myggornas buffé, för det är jag! (#)
Håkan: Hon är iaf INTE myggornas buffé, för det är jag! (#)
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:40Ah, med den ledtråden kan jag nog lista ut det, blodpudding förstås.
Ah, med den ledtråden kan jag nog lista ut det, blodpudding förstås.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:45Anna,
hmmm... antingen försöker han krångla sig ur testamentet eller så vill han bara att du ska vara med på nått riiiiktigt spännande och intressant. Jag gissar på det sistnämnda.Jessie,
nope, inte det heller ... ååå, jag är SÅ impad av Elins mamma som
Anna,
hmmm... antingen försöker han krångla sig ur testamentet eller så vill han bara att du ska vara med på nått riiiiktigt spännande och intressant. Jag gissar på det sistnämnda.
Jessie,
nope, inte det heller ... ååå, jag är SÅ impad av Elins mamma som