Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:28va blev det bokat den 12?
va blev det bokat den 12?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:30Hmm.. jag kanske går händelserna i förväg här nu? *krafsar mig i huvet*
Men Anna kommer att vara i Gbg den helgen hur som helst och då åker jag också ner, sådeså! (plus att jag är halvvägs redan iom Vättern på morgonen).
Hmm.. jag kanske går händelserna i förväg här nu? *krafsar mig i huvet*
Men Anna kommer att vara i Gbg den helgen hur som helst och då åker jag också ner, sådeså! (plus att jag är halvvägs redan iom Vättern på morgonen).
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:32BRA! Men det hjälper ju inte mig alls att planera min semester... Det känns lite för tidigt... (#)
BRA! Men det hjälper ju inte mig alls att planera min semester... Det känns lite för tidigt... (#)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:38Anna: Jag säger ju den 12e. Den 13e ska DU sitta på ett plan och jag ska vara BAKIS, eller HELT SLUT I KROPPEN, eller både och?
Anna: Jag säger ju den 12e. Den 13e ska DU sitta på ett plan och jag ska vara BAKIS, eller HELT SLUT I KROPPEN, eller både och?
Quote from ellen olsson on 14 April 2010, 16:47Grillning den 12:e och Ågren den 13:e.
Grillning den 12:e och Ågren den 13:e.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:49Päh! Ågren. Vad är det för djur? Kan man äta det med sked?
Jag gör som Lena Ph - jag ångrar ingenting! 😉
Päh! Ågren. Vad är det för djur? Kan man äta det med sked?
Jag gör som Lena Ph - jag ångrar ingenting! 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:52Tack Fredrik (L)
Tack Fredrik (L)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:57Fasen, jag som nästan ALLTID har stenkoll på forumet hittar inte i vilken tråd jag la ut mina passande bilder till folk?
Vaaar ääääär deeeeee?
Fasen, jag som nästan ALLTID har stenkoll på forumet hittar inte i vilken tråd jag la ut mina passande bilder till folk?
Vaaar ääääär deeeeee?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:58Nä. Inte jag heller! :@
Nä. Inte jag heller! :@
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:58Jenny: kanske vi inte gar att beskriva med en futtig bild och narga ord? vi ar helt enkelt sa bra. eller nat (#)
Jenny: kanske vi inte gar att beskriva med en futtig bild och narga ord? vi ar helt enkelt sa bra. eller nat (#)