Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:54det var bra att du påminnde mig för jag skulle tydligen dit på måndag...
ngn som kommer ihåg hur länge man skal vänta med att träna efter?
det var bra att du påminnde mig för jag skulle tydligen dit på måndag...
ngn som kommer ihåg hur länge man skal vänta med att träna efter?
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2010, 15:59Fasen, med våld å vaselin löser sig alla problem.
Hållit på i två dar att försöka installera en 32-bitars drivrutin på en 64-bitars server. Till slut gick med ett skohorns hjälp.
Fasen, med våld å vaselin löser sig alla problem.
Hållit på i två dar att försöka installera en 32-bitars drivrutin på en 64-bitars server. Till slut gick med ett skohorns hjälp.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:07*ser förbryllad ut och börjar grubbla tills det ryker ur öronen*... (#)
*ser förbryllad ut och börjar grubbla tills det ryker ur öronen*... (#)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:20K(j)enny >>> helt allvarligt .... du kommer inte ihåg ???
Nu börjar jag bli orolig ...
* hmm hur kan man glömma en sådan sak .... *
K(j)enny >>> helt allvarligt .... du kommer inte ihåg ???
Nu börjar jag bli orolig ...
* hmm hur kan man glömma en sådan sak .... *
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:21Ninjat pga missförstånd. (H)
Ninjat pga missförstånd. (H)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:21Micke: Nä. Som sagt. När jag säger att jag skummar igenom saker är nog "läser inte" mer nära sanningen... 😉 Vad var det den 13 Juni?
Micke: Nä. Som sagt. När jag säger att jag skummar igenom saker är nog "läser inte" mer nära sanningen... 😉 Vad var det den 13 Juni?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:24Men hallå !! Det är ju då säsong tre börjar sändas av TB .......
Sånt får man ju inte missa. Har ju väntat då i 9 månader..* Försöker att intala mig: Är ingen TB fanatiker, är inte det nej är inte det... hmm hur hittar jag till Fangtasia ... ? *
Men hallå !! Det är ju då säsong tre börjar sändas av TB .......
Sånt får man ju inte missa. Har ju väntat då i 9 månader..
* Försöker att intala mig: Är ingen TB fanatiker, är inte det nej är inte det... hmm hur hittar jag till Fangtasia ... ? *
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:26Men HALLÅÅÅ? Det är faktiskt stora grillkvällsbaksmälledagen i Götet den 13e Juni och jag kommer att vara MER än bakis, jag kommer att vara helt förstörd av att ha cyklat halva lördagen också... *brrrrr*
Men HALLÅÅÅ? Det är faktiskt stora grillkvällsbaksmälledagen i Götet den 13e Juni och jag kommer att vara MER än bakis, jag kommer att vara helt förstörd av att ha cyklat halva lördagen också... *brrrrr*
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:27Är det då Anna kommer?
Är det då Anna kommer?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 16:28Jaaaaaa! *gör vågen åt Jennys arkivtanter i huvet som HADE en anteckning på en post it-lapp nånstans där i högen på golvet trots allt!* 😀
Jaaaaaa! *gör vågen åt Jennys arkivtanter i huvet som HADE en anteckning på en post it-lapp nånstans där i högen på golvet trots allt!* 😀