Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 14:33Lucas >> +1 (t+)
Lucas >> +1 (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2010, 14:36ÅH JAG ÄR KÄR! DÖDSKÄR!!!
Fick sitta å pilla på en iPad på fikat. VILL HA!!!
ÅH JAG ÄR KÄR! DÖDSKÄR!!!
Fick sitta å pilla på en iPad på fikat. VILL HA!!!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 14:53Haha, så nu säljer Bruse sin kropp till högstbjudande (?) igen.....eller var det till forskning??!!
😉
Edit: För att finansiera iPad:en!
Haha, så nu säljer Bruse sin kropp till högstbjudande (?) igen.....eller var det till forskning??!!
😉
Edit: För att finansiera iPad:en!
Quote from Rasmus Olsson on 14 April 2010, 15:03Fast egentligen räcker det med 11 samlag á 2000 kronor, så jag får en ny cykel. Det vill jag hellre ha.
Fast egentligen räcker det med 11 samlag á 2000 kronor, så jag får en ny cykel. Det vill jag hellre ha.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:16Jag kan tänka mig att ligga gratis, men inte med dig Bruse.
Jag kan tänka mig att ligga gratis, men inte med dig Bruse.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:20Jag vet ju att vi talade om blodgivning någon gång för länge sedan och jag fick ju faktiskt tummen ur och anmälde mig till det. Imorgon ska jag gå första gången för att se om jag duger, tar de lika mycket blod då som vid vanliga tillfällen eller mindre? D
Jag vet ju att vi talade om blodgivning någon gång för länge sedan och jag fick ju faktiskt tummen ur och anmälde mig till det. Imorgon ska jag gå första gången för att se om jag duger, tar de lika mycket blod då som vid vanliga tillfällen eller mindre? D
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:23Första gången tar de inte mer blod än vid blodprov.
Första gången tar de inte mer blod än vid blodprov.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:23Vad bra, som jag misstänkte då. (t+)
Vad bra, som jag misstänkte då. (t+)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:35Bra att du fick tagit steget att anmäla dig Elin. Fler blodgivare behövs.
Bra att du fick tagit steget att anmäla dig Elin. Fler blodgivare behövs.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:36Återstår väl att se om de vill ha mitt blod. 😀
Återstår väl att se om de vill ha mitt blod. 😀