Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:30Lucas: Sällskap? Nej varför skulle jag haft det? Och vaddå dissar? Spammar jag för lite? Får ta med laptopen ut i trädgården kanske. 😀
Lucas: Sällskap? Nej varför skulle jag haft det? Och vaddå dissar? Spammar jag för lite? Får ta med laptopen ut i trädgården kanske. 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:31Elin: Promenadsällskapet kanske kom förbi menar jag:D
Elin: Promenadsällskapet kanske kom förbi menar jag:D
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:33Hehe, nej jag promenerade ensam. Normalt folk har ju ett jobb att sköta och har inte tid att göra sällskap med mig stup i kvarten. 😀
Hehe, nej jag promenerade ensam. Normalt folk har ju ett jobb att sköta och har inte tid att göra sällskap med mig stup i kvarten. 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:34hmm, man kanske skulle säga upp sig:-)
hmm, man kanske skulle säga upp sig:-)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:36Been there, done that, got the t-shirt. Det är väl inte att rekommendera kanske om man inte har starkare skäl för det än att man vill vara full och/eller promenera mitt på dagen.
Been there, done that, got the t-shirt. Det är väl inte att rekommendera kanske om man inte har starkare skäl för det än att man vill vara full och/eller promenera mitt på dagen.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:36Man kan ju springa med:D
Man kan ju springa med:D
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:38Jo det har ju sina fördelar. Men också en hel del nackdelar.
Jo det har ju sina fördelar. Men också en hel del nackdelar.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:47Man kan även kramas:D
Ok klart att det finns nackdelar med:-(
Man kan även kramas:D
Ok klart att det finns nackdelar med:-(
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:53Ja nu ligger jag ute i solen i trädgården i linne och med uppkavlade byxor och skaffar mig solvarm hud så alla andra som också sagt upp sig är välkomna hit att kramas lite.
Ja nu ligger jag ute i solen i trädgården i linne och med uppkavlade byxor och skaffar mig solvarm hud så alla andra som också sagt upp sig är välkomna hit att kramas lite.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 14:25åh, din fresterska:D
åh, din fresterska:D