Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 22:35Hej Håkan
- Hej
Hur mår du?
- Vet inte.
Vet inte?
- Nä.
Okej. Är det något jag kan göra?
- Ja!
Vad då?
- Vet inte riktigt. Är liksom lite pinsamt.
Har det med sex att göra?
- Ja det kan man säga.
Då kan jag inte hjälpa dig.
- Nä, jag sa ju det!
Hej Håkan
- Hej
Hur mår du?
- Vet inte.
Vet inte?
- Nä.
Okej. Är det något jag kan göra?
- Ja!
Vad då?
- Vet inte riktigt. Är liksom lite pinsamt.
Har det med sex att göra?
- Ja det kan man säga.
Då kan jag inte hjälpa dig.
- Nä, jag sa ju det!
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:57"Jag tror att den orangea mellan gröna och den röda med en penis är bra kandidater därför ska jag till väggen imorgon också."
Tur att man vet vad han pratar om... 😉
"Jag tror att den orangea mellan gröna och den röda med en penis är bra kandidater därför ska jag till väggen imorgon också."
Tur att man vet vad han pratar om... 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:58K(j)enny >>> Vad har du ätit för svampar idag ??? (#)
K(j)enny >>> Vad har du ätit för svampar idag ??? (#)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:07Det var inte jag som skrev det där...
Det var inte jag som skrev det där...
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:08jag tycker jag svammlar men det där ^^ va fan värre 😀
jag tycker jag svammlar men det där ^^ va fan värre 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:10Vänta bara tills de börjar svamla om rosa hästballar... 😀
Vänta bara tills de börjar svamla om rosa hästballar... 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:11de? inte du då?
de? inte du då?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:12Nu har jag promenerat i sköna vädret och sedan legat utanför stugknuten och solat magen med uppdraget linne och nu hänger mina nytvättade lakan och torkar i solen och den ljumma brisen. Är det sommar nu eller? 😀
Nu har jag promenerat i sköna vädret och sedan legat utanför stugknuten och solat magen med uppdraget linne och nu hänger mina nytvättade lakan och torkar i solen och den ljumma brisen. Är det sommar nu eller? 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:14Emelie: Verkar jag vara en sån som pratar om röda penisar och rosa hästballar?
Emelie: Verkar jag vara en sån som pratar om röda penisar och rosa hästballar?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 13:16jaha Jenny var det du, trodde de var ngn annan.. öö nej självklart inte 😉
Elin en kompis till mig låg på staranden i förrgår....
jaha Jenny var det du, trodde de var ngn annan.. öö nej självklart inte 😉
Elin en kompis till mig låg på staranden i förrgår....