Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2010, 08:46Näe, Kenny, vi ska inte låta det hela stiga henne åt huvudet. Så editerat.
Näe, Kenny, vi ska inte låta det hela stiga henne åt huvudet. Så editerat.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 08:49*inte, inte skriva det jag tänker*
*inte, inte skriva det jag tänker*
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 08:55Kom igen nu Fredrik.. Kan Elin så kan du
Kom igen nu Fredrik.. Kan Elin så kan du
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 08:55Hm...hur tänkte du där Fredrik? *nyfiken*
Hm...hur tänkte du där Fredrik? *nyfiken*
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:34Fredrik: klart vi vill veta det nu 😉
Själv är jag måttligt förtjust i att stå på den listan...
Cykla till universitetet kanske är en bra ide. Hilton kan fortfarande slänga sig i väggen, frukosten här var riktigt god. Gulliga, gulliga Sally. (H:)
Fredrik: klart vi vill veta det nu 😉
Själv är jag måttligt förtjust i att stå på den listan...
Cykla till universitetet kanske är en bra ide. Hilton kan fortfarande slänga sig i väggen, frukosten här var riktigt god. Gulliga, gulliga Sally. (H:)
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 09:55Dessutom måste två negationer bli en affirmation (?) (men inte en position ;))
Anna: delar din känsla angående om varandet på listan.
Dessutom måste två negationer bli en affirmation (?) (men inte en position ;))
Anna: delar din känsla angående om varandet på listan.
Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2010, 10:04Åh vad är det för fel att vara i mina drömmar då? Ni vet ju inte alls vad vi gör.
Åh vad är det för fel att vara i mina drömmar då? Ni vet ju inte alls vad vi gör.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 10:07Haha Bruse, är alla de här brudarna med i dina drömmar så är det garanterat nåt kinky.......;)
Funderar också på om det är positivt att få vara med på Bruses lista.....
Haha Bruse, är alla de här brudarna med i dina drömmar så är det garanterat nåt kinky.......;)
Funderar också på om det är positivt att få vara med på Bruses lista.....
Quote from Rasmus Olsson on 13 April 2010, 10:11Kinky? Nu är det väl ändå dina egna önskedrömmar du kommer med.
I min dröm så var vi alla på Vasamuseet och spanade in det gamla skeppet.
Skäms på er alla snusktanter!
Kinky? Nu är det väl ändå dina egna önskedrömmar du kommer med.
I min dröm så var vi alla på Vasamuseet och spanade in det gamla skeppet.
Skäms på er alla snusktanter!
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 10:55Bruse: och varför skulle inte alla trevliga killar här inte få titta på skeppet med dig då? Det är väl snarare där skon klämmer, eller?
Bruse: och varför skulle inte alla trevliga killar här inte få titta på skeppet med dig då? Det är väl snarare där skon klämmer, eller?