Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:45AHA!
Fredrik tog den😀
visst är det ett sjukt bra skämt ... eller är det bara jag som är lättroad?
AHA!
Fredrik tog den
😀
visst är det ett sjukt bra skämt ... eller är det bara jag som är lättroad?
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:46Jag tyckte det var roligt. Jag gillar min mamma, hon är cool. (t+) Och om det var någon som försökte kalla mig en pudding där så tackar jag för det. 😉
Jag tyckte det var roligt. Jag gillar min mamma, hon är cool. (t+) Och om det var någon som försökte kalla mig en pudding där så tackar jag för det. 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:48och de fnissade lite här på jobbet också när jag drog den här så lite kul är det.
och de fnissade lite här på jobbet också när jag drog den här så lite kul är det.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 09:56Elementärt, my dear Watson. Naturligtvis Elin (t+) :-).
Elementärt, my dear Watson. Naturligtvis Elin (t+) :-).
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:04BILD:http://zeven.phuxxx.com/images/smilies/blush.gif
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:39Håkan: Intressant vore det ju absolut.... och tja, jag skulle ju iaf dö nöjd och glad. eller så. (#)
😉
Håkan: Intressant vore det ju absolut.... och tja, jag skulle ju iaf dö nöjd och glad. eller så. (#)
😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:53sedär, pappa vet vad du vill ha 😀
och enligt artikeln så gällde det ju bara för piloten att inte flyga _för_ nära askmolnet så borde det gå bra. Typ.
En baggis säkert...
sedär, pappa vet vad du vill ha 😀
och enligt artikeln så gällde det ju bara för piloten att inte flyga _för_ nära askmolnet så borde det gå bra. Typ.
En baggis säkert...
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:54Jo, men de skulle ju ta prover på askan. Moment 22 där liksom...
Jo, men de skulle ju ta prover på askan. Moment 22 där liksom...
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:54Så om man står längst ut på vingen och har väldigt långa armar kan man få lite prover också.
Så om man står längst ut på vingen och har väldigt långa armar kan man få lite prover också.
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 10:59väldigt lång pinne längst ut på vingen?
väldigt lång pinne längst ut på vingen?