Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Anna,
har för mig att jag skrev till dig när du hetsade över din träning och att det var NU du skulle springa! Den här gången eller aldrig och så gjorde du säkert någon dramatisk rörsle med handen och kastade dig i divanen...eller nått... och jag skrev at

Håkan, nu är jag ju jefvligt envis och hävdar bestämt att detta aldrig har hänt och att du bara försöker ta mitt svammelpris ifrån mig! :@

😉

En liten videofilm från starten i lördags, när alla fortfarande var pigga och inte slagits av motvinden.

Som banläggarna kommenterade motvinden i sin blogg, och de cyklar 60 mil utan problem:
"30 mila Tumba ble

Självklart så har du helt rätt, Anna, jag ber om ursäkt och lovar att inte försöka svammla till mig ditt pris....

😉

Katarinahissen

BILD:http://3.bp.blogspot.com/_hCHd534bDEo/S9R0X921pUI/AAAAAAAABwE/ufsYx2z5Wm4/s1600/22april10_6226.jpg

(t+)

Sitter utslagen i soffan och undrar var Malousan håller hus.

Ho ho, Malousan...

Om vi alla försöker locka fram henne i trådarna kanske hon vågar sig in och ge sig till känna...

Så. Kom igen nu... Hon behöver få sig lite skratt, omtanke och kärlek 😉

Malousan? Vem är det? Hallååååå, Malousan, träd fram!! 😉

Jag ska ut och springa nu efter en mycket lyckad helg med pyssel, snickeri, slappande och umgänge med vänner och "familj"...

Sommarens i-landsproblem är hel klart inlett: kampen mot solränder (H)

Vad tusan händer? Är alla utslagna ikväll?

Måste bero på att det varit lönehelg för de flesta... Eller kan jag ha fel?!

Kan det bero på att utomhussäsongen har inletts?

Jag är lite upptagen med att fånle. 😀