Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 01:20(Var det så här lätt att få en dejt? h0h0h0 😀 )
😉 😉 😉
(Var det så här lätt att få en dejt? h0h0h0 😀 )
😉 😉 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 01:25Sov gott Maria,
jag pm;ar dig lite mail & telefonnummer imorgon.
(H:)
Sov gott Maria,
jag pm;ar dig lite mail & telefonnummer imorgon.
(H:)
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 01:26Hans: Det finns en God Natt-tråd 😉
Hans: Det finns en God Natt-tråd 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2010, 07:14Det är ju det jag ALLTID brukar säga att det är plättelätt att bygga en dejt. Det enda som krävs är ju ett FÖRSLAG som ska innehålla TRE saker:
Tid, plats, aktivitet.
När någon väl har ett förslag att ta ställning till så kan man börja fila på det hela
Det är ju det jag ALLTID brukar säga att det är plättelätt att bygga en dejt. Det enda som krävs är ju ett FÖRSLAG som ska innehålla TRE saker:
Tid, plats, aktivitet.
När någon väl har ett förslag att ta ställning till så kan man börja fila på det hela
Quote from ellen olsson on 2 May 2010, 07:49Jessie: Du har så rätt. Nu är det slut med möten! Jag ska börja kalla till date på jobbet... 😉
Jessie: Du har så rätt. Nu är det slut med möten! Jag ska börja kalla till date på jobbet... 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 15:34Jag måste bara få berätta, pratade nyss med min kopmpis Anna i telefon.
Hon åkte buss från stan till willys. Det satt en kille mitt emot henne som satt och tittade på henne under stora delar av bussresan, hon kliver av bussen vid willys, det gör killen
Jag måste bara få berätta, pratade nyss med min kopmpis Anna i telefon.
Hon åkte buss från stan till willys. Det satt en kille mitt emot henne som satt och tittade på henne under stora delar av bussresan, hon kliver av bussen vid willys, det gör killen
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 15:42Har du hennes nummer?
😉
Har du hennes nummer?
😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 15:59japp 😀
japp 😀
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 16:42Dagens promenad-dejt uppskjuten tills torsdag pga vädret. Vilket är bra, för då kan jag cykla en sväng. I vädret som man inte vill promenera i. Det blir en rosa outfit med solbrillor. I vädret man inte vill promenera i. Men solbrillor har man ändå. *svamm
Dagens promenad-dejt uppskjuten tills torsdag pga vädret. Vilket är bra, för då kan jag cykla en sväng. I vädret som man inte vill promenera i. Det blir en rosa outfit med solbrillor. I vädret man inte vill promenera i. Men solbrillor har man ändå. *svamm
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 19:54Em: Sånt händer bara upptagna tror jag.
Em: Sånt händer bara upptagna tror jag.