Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:12hehe ja så sant så sant,
hehe ja så sant så sant,
Quote from ellen olsson on 5 May 2010, 21:16Man kan väl inte mer än få på korgen?
Man kan väl inte mer än få på korgen?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:18Fredrik hur menar du nu?
Fredrik hur menar du nu?
Quote from ellen olsson on 5 May 2010, 21:22Emelie: Att det kan vara värt att prova korgtricket.
Brorsan till en av mina bästa kompisar jobbar på Ica Maxi i Halmstad. Har du spanat efter honom? 😉
Emelie: Att det kan vara värt att prova korgtricket.
Brorsan till en av mina bästa kompisar jobbar på Ica Maxi i Halmstad. Har du spanat efter honom? 😉
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:29vet inte om jag spanat in honom, lite svårt att veta 🙂 vilket maxi jobbar han på?
vet inte om jag spanat in honom, lite svårt att veta 🙂 vilket maxi jobbar han på?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:33ja vid högskolan eller flygstaden, du får fråga honom om det är någon som tok flörtat i kassan (-NOT!) hahha
ja vid högskolan eller flygstaden, du får fråga honom om det är någon som tok flörtat i kassan (-NOT!) hahha
Quote from ellen olsson on 5 May 2010, 21:34Vilken är äldst? Han har nog jobbat där närmare 10 år nu.
Vilken är äldst? Han har nog jobbat där närmare 10 år nu.
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:37oj ingen aning, den vid högskolan tror jag... Vad jobbar med?
oj ingen aning, den vid högskolan tror jag... Vad jobbar med?
Quote from Funbeat user on 5 May 2010, 21:46jaha där ser man...
jaha där ser man...
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:12Efter att ha fullständigt kapat "guidelines för tjejer"-tråden så tänkte jag att det är nog bättre att flytta över konversationen om "problemet" hit istället. För nog tusan är det svammel alltid! 😉
Ämnet är alltså - jag följer alla guidelines - så vad g
Efter att ha fullständigt kapat "guidelines för tjejer"-tråden så tänkte jag att det är nog bättre att flytta över konversationen om "problemet" hit istället. För nog tusan är det svammel alltid! 😉
Ämnet är alltså - jag följer alla guidelines - så vad g