Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:46Jag håller nog med Jenny i det fallet...
Jag håller nog med Jenny i det fallet...
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:47Äh nu är ni bara känsliga ... Tänk vem vet ni kanske träffar Han / Hon med stort H där ,.... ?
Äh nu är ni bara känsliga ... Tänk vem vet ni kanske träffar Han / Hon med stort H där ,.... ?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:48Hm... Om man redan vet att man har träffat honom men han inte är medveten om det då?
Hm... Om man redan vet att man har träffat honom men han inte är medveten om det då?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:48Micke: Risken finns att jag börjar slåss också... (#)
Tack, Sessan! Känns bra att någon förstår hur jag känner! 🙂
Micke: Risken finns att jag börjar slåss också... (#)
Tack, Sessan! Känns bra att någon förstår hur jag känner! 🙂
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:51Sessan > Då ser man till att bjuda med honom dit eller hem till dig ....
K(j)enny >> man ska _kramas_ där inte slåss !!! Nog bättre om du håller dig till kb istället !
Sessan > Då ser man till att bjuda med honom dit eller hem till dig ....
K(j)enny >> man ska _kramas_ där inte slåss !!! Nog bättre om du håller dig till kb istället !
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:51Håller med Kenny och Sessan. Absolut inget för mig!
Håller med Kenny och Sessan. Absolut inget för mig!
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:52Kramkalas 😀
Kramkalas 😀
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:31*får rysningar vid blotta tanken*
Kramkalas - nej tack! Iaf inte med folk som inte jag har VALT själv.
*minns att jag kramade halva fb-singelgruppenSthlm efter biodejten sist*
*får rysningar vid blotta tanken*
Kramkalas - nej tack! Iaf inte med folk som inte jag har VALT själv.
*minns att jag kramade halva fb-singelgruppenSthlm efter biodejten sist*
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:31Bara halva?
Bara halva?
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:32Ja Jenny. Det var väl bara halva gänget från Sthlm som var med... *hepp!*
Ja Jenny. Det var väl bara halva gänget från Sthlm som var med... *hepp!*