Quote from ellen olsson on 7 May 2010, 09:14Jessie: Du kanske bara faller för fel personer? 😉
*duckar*
Jessie: Du kanske bara faller för fel personer? 😉
*duckar*
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:15Jessie: Jag tror att du omedvetet ringade in problemet... Om du gör allting rätt, så gör du ingenting fel. Sluta ta på dig skulden för att andra människor inte vet vad de vill. (L)
Jessie: Jag tror att du omedvetet ringade in problemet... Om du gör allting rätt, så gör du ingenting fel. Sluta ta på dig skulden för att andra människor inte vet vad de vill. (L)
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:15Fredrik: Nu var det ju snarare att FEL personer faller för mig som jag beskrev HÄR, men visst. Du har rätt. /svimma inte av chocken nu bara?) Alltså lär det vara något fel på mina urvalskriteria. Men vaaaad? *letat febrilt efter den röda tråden, men ser i
Fredrik: Nu var det ju snarare att FEL personer faller för mig som jag beskrev HÄR, men visst. Du har rätt. /svimma inte av chocken nu bara?) Alltså lär det vara något fel på mina urvalskriteria. Men vaaaad? *letat febrilt efter den röda tråden, men ser i
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:16Fair enough Jenny. Men resultatet är ju oavsett om jag gör rätt eller fel att det är JAG som är ofrivilligt singel.nu. (#)
Fair enough Jenny. Men resultatet är ju oavsett om jag gör rätt eller fel att det är JAG som är ofrivilligt singel.nu. (#)
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:20Jessie: Ja, jag förstår att det är surt och jag kan inte göra/säga någonting för att ändra på det, tyvärr. Men att sluta lägga skulden på sig själv när man vet att man gjort allt i sin makt för att få till saker rätt kan vara ett bra första steg. Slappna
Jessie: Ja, jag förstår att det är surt och jag kan inte göra/säga någonting för att ändra på det, tyvärr. Men att sluta lägga skulden på sig själv när man vet att man gjort allt i sin makt för att få till saker rätt kan vara ett bra första steg. Slappna
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:22Ibland händer det i drivor med... *konstaterar lugnt*
Man kan ju ifrågasätta varför det aldrig kan vara lite lagom istället? (H)
Ibland händer det i drivor med... *konstaterar lugnt*
Man kan ju ifrågasätta varför det aldrig kan vara lite lagom istället? (H)
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:42Hmmm... Något för oss som är singlar?
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/dittinre/article6995174.abEller så kan vi ju träna judo eller ju-jutsu (H)
Hmmm... Något för oss som är singlar?
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/dittinre/article6995174.ab
Eller så kan vi ju träna judo eller ju-jutsu (H)
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:43Sessan >> Fan du var snabbare ....
Sessan >> Fan du var snabbare ....
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:45Uuuuhhh... Jag får rysningar bara jag tänker på det! Jag vill INTE att en helt okänd person som "hungrar efter närhet" tar på mig. Överhuvudtaget!
*springer sin kos*
Uuuuhhh... Jag får rysningar bara jag tänker på det! Jag vill INTE att en helt okänd person som "hungrar efter närhet" tar på mig. Överhuvudtaget!
*springer sin kos*
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 16:46K(j)enny >> SNÄLLA kan inte du vara med ... ? Vill se dig springa bort i panik (H)
K(j)enny >> SNÄLLA kan inte du vara med ... ? Vill se dig springa bort i panik (H)