Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:32Folk tycker att jag är lite knasig med min cykel. Försöker förklara det såhär: "Det är kärlek det här med cyklingen 🙂 Sånt som gör det värt att leva o harva vidare 🙂 "
Just nu är jag bara sådär härligt lycklig! (H:)
Folk tycker att jag är lite knasig med min cykel. Försöker förklara det såhär: "Det är kärlek det här med cyklingen 🙂 Sånt som gör det värt att leva o harva vidare 🙂 "
Just nu är jag bara sådär härligt lycklig! (H:)
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:34Var inte du på cykeldejt idag?? 🙂
Var inte du på cykeldejt idag?? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:34Det tycker jag var en ypperlig förklaring Maria 🙂
Det tycker jag var en ypperlig förklaring Maria 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:36Maria: Den förklaringen ska jag stjäla om jag får? 🙂 Vet precis vad du menar
Maria: Den förklaringen ska jag stjäla om jag får? 🙂 Vet precis vad du menar
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:38Robert:
Jo jag hade en cykeldejt med Bengan som var fantastiskt trevlig, med kanonväder o underbart landskap! (t+) (t+) (t+)
Robert:
Jo jag hade en cykeldejt med Bengan som var fantastiskt trevlig, med kanonväder o underbart landskap! (t+) (t+) (t+)
Quote from Funbeat user on 10 May 2010, 23:54Ok, där ser man 🙂
Ok, där ser man 🙂
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 00:01Jag skulle kunna skriva långa larviga poem dedikerade till Älsklingen. (L)
Hade jag inte haft h*n så tror jag att singellivet inte hade varit så högkvalitativt som det är för mig nu. Man kommer ut i den vackra naturen, blir solbrun, får motion, lär känn
Jag skulle kunna skriva långa larviga poem dedikerade till Älsklingen. (L)
Hade jag inte haft h*n så tror jag att singellivet inte hade varit så högkvalitativt som det är för mig nu. Man kommer ut i den vackra naturen, blir solbrun, får motion, lär känn
Quote from Rasmus Olsson on 11 May 2010, 06:58+1 på Maria
+1 på Maria
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 23:43Jag får nog hålla mig i den här tråden idag, eller har vi en förvirrings-tråd? Däckade i sängen när jag kom hem från jobbet kl 7 o sov till strax efter 10... så kan det gå efter en helg som heter duga! 🙂 (t+)
Å nu är det snart dags att sova igen.
Jag får nog hålla mig i den här tråden idag, eller har vi en förvirrings-tråd? Däckade i sängen när jag kom hem från jobbet kl 7 o sov till strax efter 10... så kan det gå efter en helg som heter duga! 🙂 (t+)
Å nu är det snart dags att sova igen.
Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 23:50De flesta andra trådar går ju inte att komma in i så... Jag förstår bara inte varför. Är det alltid så här på kvällarna? 🙁
De flesta andra trådar går ju inte att komma in i så... Jag förstår bara inte varför. Är det alltid så här på kvällarna? 🙁