Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Om du har ett äpple vill du dela det med mig i en äppelmelodi?
Eller vill du ha hela äpplet för dig själv?

(Ingick i signaturmelodin till något barnprogram när jag var liten 🙂 Nu vet ni det.

Björn: Tror det var Lollo Asplunds "Äppelmelodier och lurendrejerier" eller något sådant 🙂

En skön video som ni tjejer kan tillägna era dumma ex kanske?

innehåller den sköna raden "you´re so sad maybe you should by a happy meal"
(t+)

Åhåjaja.. vaknade vid 03:30 i morse och kunde inte somna om förrän vid 5-6 nångång och vaknade sen tyvärr inte före 10:30, och vad innebär då det, jo att kalle omöjligt kommer kunna somna före 03 nånting i natt. Fan också, nog för jag har semester men de

...försöka kan du ju göra:) har testat det hela veckan men har snoozat om och om igen i en timme tills jag tröttnar på skränet o stänger av helt... o hopp o skutt så e klockan plötsligt över tio! Men vem vet du har kanske bättre karaktär än mig 🙂

Karaktär och målmedvetenhet är mina 2 mellannamn, det är därför min lya efter 2 år fortfarande är ett renoveringsobjekt. 😉

Men någon kanske kan vråla lite runt 8 imorrn så jag jagas upp?

Jag kan inte snooza sådär. Då blir jag bara tröttare. När jag vaknar så går jag upp. För då är jag pigg.

Fast å andra sidan har jag inte använt väckarklocka på 9 år.

Kalle!!! Upp o hoppa den är över nio!! KALLE!!!!!

Äh det här funkar ju inte....

Aadu, tack, jag hörde vrålet genom det öppna fönstret. 😉

jag tror jag snart kommer att osingla mig och lämna gruppen. Judeth skickade nedanstående meddelande till mig inte mindre än sex (6) gånger under natten. Hon måste vara väldigt kär i mig och jag tror att det är något att bygga vidare på inför framtiden.