Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 17:48Om du har ett äpple vill du dela det med mig i en äppelmelodi?
Eller vill du ha hela äpplet för dig själv?(Ingick i signaturmelodin till något barnprogram när jag var liten 🙂 Nu vet ni det.
Om du har ett äpple vill du dela det med mig i en äppelmelodi?
Eller vill du ha hela äpplet för dig själv?
(Ingick i signaturmelodin till något barnprogram när jag var liten 🙂 Nu vet ni det.
Quote from Funbeat user on 12 June 2010, 18:19Björn: Tror det var Lollo Asplunds "Äppelmelodier och lurendrejerier" eller något sådant 🙂
Björn: Tror det var Lollo Asplunds "Äppelmelodier och lurendrejerier" eller något sådant 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 21:35http://www.youtube.com/watch?v=tWbLkXhGEmo&feature=grec_index&videos=0yV2FuP1mtM
En skön video som ni tjejer kan tillägna era dumma ex kanske?
innehåller den sköna raden "you´re so sad maybe you should by a happy meal"
(t+)
En skön video som ni tjejer kan tillägna era dumma ex kanske?
innehåller den sköna raden "you´re so sad maybe you should by a happy meal"
(t+)
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:22Åhåjaja.. vaknade vid 03:30 i morse och kunde inte somna om förrän vid 5-6 nångång och vaknade sen tyvärr inte före 10:30, och vad innebär då det, jo att kalle omöjligt kommer kunna somna före 03 nånting i natt. Fan också, nog för jag har semester men de
Åhåjaja.. vaknade vid 03:30 i morse och kunde inte somna om förrän vid 5-6 nångång och vaknade sen tyvärr inte före 10:30, och vad innebär då det, jo att kalle omöjligt kommer kunna somna före 03 nånting i natt. Fan också, nog för jag har semester men de
Quote from Pierre Puig on 25 July 2010, 23:30...försöka kan du ju göra:) har testat det hela veckan men har snoozat om och om igen i en timme tills jag tröttnar på skränet o stänger av helt... o hopp o skutt så e klockan plötsligt över tio! Men vem vet du har kanske bättre karaktär än mig 🙂
...försöka kan du ju göra:) har testat det hela veckan men har snoozat om och om igen i en timme tills jag tröttnar på skränet o stänger av helt... o hopp o skutt så e klockan plötsligt över tio! Men vem vet du har kanske bättre karaktär än mig 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 23:34Karaktär och målmedvetenhet är mina 2 mellannamn, det är därför min lya efter 2 år fortfarande är ett renoveringsobjekt. 😉
Men någon kanske kan vråla lite runt 8 imorrn så jag jagas upp?
Karaktär och målmedvetenhet är mina 2 mellannamn, det är därför min lya efter 2 år fortfarande är ett renoveringsobjekt. 😉
Men någon kanske kan vråla lite runt 8 imorrn så jag jagas upp?
Quote from Rasmus Olsson on 26 July 2010, 07:38Jag kan inte snooza sådär. Då blir jag bara tröttare. När jag vaknar så går jag upp. För då är jag pigg.
Fast å andra sidan har jag inte använt väckarklocka på 9 år.
Jag kan inte snooza sådär. Då blir jag bara tröttare. När jag vaknar så går jag upp. För då är jag pigg.
Fast å andra sidan har jag inte använt väckarklocka på 9 år.
Quote from Fredric Lagerström on 26 July 2010, 09:07Kalle!!! Upp o hoppa den är över nio!! KALLE!!!!!
Äh det här funkar ju inte....
Kalle!!! Upp o hoppa den är över nio!! KALLE!!!!!
Äh det här funkar ju inte....
Quote from Funbeat user on 26 July 2010, 09:39Aadu, tack, jag hörde vrålet genom det öppna fönstret. 😉
Aadu, tack, jag hörde vrålet genom det öppna fönstret. 😉
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 09:56jag tror jag snart kommer att osingla mig och lämna gruppen. Judeth skickade nedanstående meddelande till mig inte mindre än sex (6) gånger under natten. Hon måste vara väldigt kär i mig och jag tror att det är något att bygga vidare på inför framtiden.
jag tror jag snart kommer att osingla mig och lämna gruppen. Judeth skickade nedanstående meddelande till mig inte mindre än sex (6) gånger under natten. Hon måste vara väldigt kär i mig och jag tror att det är något att bygga vidare på inför framtiden.