Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 16:18Nu är det mycket snutt hit och gumman dit. *muttraspottafräsa*
Nu är det mycket snutt hit och gumman dit. *muttraspottafräsa*
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 16:22men det är för att du är så söööt när du är arg, Jessie-gulle-snutte-pluttan
*nyper i kinden, hukar och flyr*😀
men det är för att du är så söööt när du är arg, Jessie-gulle-snutte-pluttan
*nyper i kinden, hukar och flyr*
😀
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 20:23JAg var tydligen inget att hänga i granen, för jag har inte fått nåt PM av henne 🙁
JAg var tydligen inget att hänga i granen, för jag har inte fått nåt PM av henne 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 28 July 2010, 20:39Lucas, kom ihåg. det är pride den här veckan. Du får ett pm av mig.
Lucas, kom ihåg. det är pride den här veckan. Du får ett pm av mig.
Quote from Fredric Lagerström on 28 July 2010, 21:16Pilla inte på Judeth, hon är min min och bara min!!!
Pilla inte på Judeth, hon är min min och bara min!!!
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 16:47Jag vill bowla. Vad konstigt att jag kom att tänka på det. Någon som vill bowla med mig? 😉
EDIT: Vad menar jag med en blinkande smiley egentligen? Det ser ut som att jag menar något annat än bowla... men det gör jag alltså inte. Om någon nu (Bruse) skul
Jag vill bowla. Vad konstigt att jag kom att tänka på det. Någon som vill bowla med mig? 😉
EDIT: Vad menar jag med en blinkande smiley egentligen? Det ser ut som att jag menar något annat än bowla... men det gör jag alltså inte. Om någon nu (Bruse) skul
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 16:50Katarina, vid det här laget bör du ju veta att Bruse kan få allt till att bli snuskigt!
Katarina, vid det här laget bör du ju veta att Bruse kan få allt till att bli snuskigt!
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2010, 16:52Vad ni är perversa som tänker på sex och snusk i samma mening som bowling. Denna fina gentlemannasport. Hur går era hjärnbanor egentligen?
Fy på er snusktanter!
Vad ni är perversa som tänker på sex och snusk i samma mening som bowling. Denna fina gentlemannasport. Hur går era hjärnbanor egentligen?
Fy på er snusktanter!
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 16:53Ja, det är ju ändå en kula med hål i - jag såg en uppenbar risk med att sexanspelningar skulle kunna komma, men det vill jag alltså sätta stopp för redan nu!
Ja, det är ju ändå en kula med hål i - jag såg en uppenbar risk med att sexanspelningar skulle kunna komma, men det vill jag alltså sätta stopp för redan nu!
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2010, 16:54Det är inte jag som kommit anspelningar. Skyll inte på mig!
Det är inte jag som kommit anspelningar. Skyll inte på mig!