Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Det verkar bli rätt mycket öl för mig veckan före Midnattsloppet. Är det bra uppladdning måntro? Jag får alltid (de gångerna vartannat år som jag bowlar) träningsvärk i hö skinka. Övar tydligen sällan "bowlingmusklerna". 🙂

Det åskar jättemycket här, det är lite läskigt. Hade glömt att det kunde regna så mycket (och så länge..).

Öl innehåller ganska mycket kolhydrater. I.o.f.s. så gör den sig bäst som återhämtningsdryck eftersom det är snabba kolhydrater (maltos) men jag antar att det finns gott om t.ex. belgare och tjecker som hävdar att det funkar utmärkt. 🙂
Ska du köpa Numbe

Fredrik > Visste inte att det var något som släpptes på måndag. Får kolla in det.

Nä, nu dundrar det så både jag och dottern skrikit högt två gånger.

Katarina, ni behöver uppenbarligen en man som tar hand om er.

Var det någon som ville ha en man?

Haha Jaha. Nja, så jag kan sitta hemma och vara lite hårdrock i min ensamhet menar du?

Vad är det där med att jag skulle behöva en man förresten. Vad skulle han göra, bitch slappa mig i ansiktet och säga åt mig att skärpa mig nästa gång jag skriker när

Katarina: Han ska naturligtvis krama om dig när det mullrar. 🙂

Dricka Number of the Beast till tonerna av The Number of the Beast måste ju vara en klockren måndagssysselsättning. Ju fler grannar som undrar vad som händer, desto bättre är det! 😉

Jag har rätt mycket tanter till grannar, vet inte om det skulle uppskattas riktigt 😉

Jaha, ja kramar säger man ju inte nej till.

Kollar friidrotten, de har inte roligare väder i Barcelona (H)

Jag har grannar som ska ha inflyttningsfest imorgon så jag tänkte hämnas i största allmänhet. 🙂

Gillar inte tanterna Iron Maiden då? Bruce Dickinson kanske är i deras ålder? 😉
En kompis "svärmor" gillade inte Motörhead och hävdade bestämt att det var