Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 17:07Det verkar bli rätt mycket öl för mig veckan före Midnattsloppet. Är det bra uppladdning måntro? Jag får alltid (de gångerna vartannat år som jag bowlar) träningsvärk i hö skinka. Övar tydligen sällan "bowlingmusklerna". 🙂
Det verkar bli rätt mycket öl för mig veckan före Midnattsloppet. Är det bra uppladdning måntro? Jag får alltid (de gångerna vartannat år som jag bowlar) träningsvärk i hö skinka. Övar tydligen sällan "bowlingmusklerna". 🙂
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 17:17Det åskar jättemycket här, det är lite läskigt. Hade glömt att det kunde regna så mycket (och så länge..).
Det åskar jättemycket här, det är lite läskigt. Hade glömt att det kunde regna så mycket (och så länge..).
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 17:21Öl innehåller ganska mycket kolhydrater. I.o.f.s. så gör den sig bäst som återhämtningsdryck eftersom det är snabba kolhydrater (maltos) men jag antar att det finns gott om t.ex. belgare och tjecker som hävdar att det funkar utmärkt. 🙂
Ska du köpa Numbe
Öl innehåller ganska mycket kolhydrater. I.o.f.s. så gör den sig bäst som återhämtningsdryck eftersom det är snabba kolhydrater (maltos) men jag antar att det finns gott om t.ex. belgare och tjecker som hävdar att det funkar utmärkt. 🙂
Ska du köpa Numbe
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 17:28Fredrik > Visste inte att det var något som släpptes på måndag. Får kolla in det.
Nä, nu dundrar det så både jag och dottern skrikit högt två gånger.
Fredrik > Visste inte att det var något som släpptes på måndag. Får kolla in det.
Nä, nu dundrar det så både jag och dottern skrikit högt två gånger.
Quote from Rasmus Olsson on 29 July 2010, 17:30Katarina, ni behöver uppenbarligen en man som tar hand om er.
Katarina, ni behöver uppenbarligen en man som tar hand om er.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 17:35Var det någon som ville ha en man?
Var det någon som ville ha en man?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 18:15Haha Jaha. Nja, så jag kan sitta hemma och vara lite hårdrock i min ensamhet menar du?
Vad är det där med att jag skulle behöva en man förresten. Vad skulle han göra, bitch slappa mig i ansiktet och säga åt mig att skärpa mig nästa gång jag skriker när
Haha Jaha. Nja, så jag kan sitta hemma och vara lite hårdrock i min ensamhet menar du?
Vad är det där med att jag skulle behöva en man förresten. Vad skulle han göra, bitch slappa mig i ansiktet och säga åt mig att skärpa mig nästa gång jag skriker när
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 18:19Katarina: Han ska naturligtvis krama om dig när det mullrar. 🙂
Dricka Number of the Beast till tonerna av The Number of the Beast måste ju vara en klockren måndagssysselsättning. Ju fler grannar som undrar vad som händer, desto bättre är det! 😉
Katarina: Han ska naturligtvis krama om dig när det mullrar. 🙂
Dricka Number of the Beast till tonerna av The Number of the Beast måste ju vara en klockren måndagssysselsättning. Ju fler grannar som undrar vad som händer, desto bättre är det! 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 18:38Jag har rätt mycket tanter till grannar, vet inte om det skulle uppskattas riktigt 😉
Jaha, ja kramar säger man ju inte nej till.
Kollar friidrotten, de har inte roligare väder i Barcelona (H)
Jag har rätt mycket tanter till grannar, vet inte om det skulle uppskattas riktigt 😉
Jaha, ja kramar säger man ju inte nej till.
Kollar friidrotten, de har inte roligare väder i Barcelona (H)
Quote from ellen olsson on 29 July 2010, 19:04Jag har grannar som ska ha inflyttningsfest imorgon så jag tänkte hämnas i största allmänhet. 🙂
Gillar inte tanterna Iron Maiden då? Bruce Dickinson kanske är i deras ålder? 😉
En kompis "svärmor" gillade inte Motörhead och hävdade bestämt att det var
Jag har grannar som ska ha inflyttningsfest imorgon så jag tänkte hämnas i största allmänhet. 🙂
Gillar inte tanterna Iron Maiden då? Bruce Dickinson kanske är i deras ålder? 😉
En kompis "svärmor" gillade inte Motörhead och hävdade bestämt att det var