Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:32Mattias, rätt uppfattat!:-)
Mattias, rätt uppfattat!:-)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 17:28Linda, är det MINA strumpor du stickar på? 😀 Eller var det någon annan före? *minns inte riktigt*
Mattias: Ja, visst ääär det duktigt av mig? (H) Att det innebär att jag fullständigt saboterat resten av dan genom att bli galet trött och slö efteråt, det
Linda, är det MINA strumpor du stickar på? 😀 Eller var det någon annan före? *minns inte riktigt*
Mattias: Ja, visst ääär det duktigt av mig? (H) Att det innebär att jag fullständigt saboterat resten av dan genom att bli galet trött och slö efteråt, det
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 18:47Jessie: Det är PIA som stickar strumpor till oss alla 😉 Jag har inte tålamod med strumpstickor så jag stickar pannband, mössor, halsdukar, fuskpolokragar, sjalar och just nu en over-size-krage! 🙂
Jessie: Det är PIA som stickar strumpor till oss alla 😉 Jag har inte tålamod med strumpstickor så jag stickar pannband, mössor, halsdukar, fuskpolokragar, sjalar och just nu en over-size-krage! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 19:20Jag stickar på dina raggisar Jessie, halvvägs typ nu, snart, vilken dag som helst 😀
Jag stickar på dina raggisar Jessie, halvvägs typ nu, snart, vilken dag som helst 😀
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 19:26Men Jessie, har du ingen koll på vem som stickar dina sockor!?:-)
Men Jessie, har du ingen koll på vem som stickar dina sockor!?:-)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:27Nej, nu jädrar har jag gått och blivit senildement från den ena dagen till den andra?!? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/blink.gif
Nej, nu jädrar har jag gått och blivit senildement från den ena dagen till den andra?!? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/blink.gif
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:34Attans Jessie, kanske dags att uppdatera hårddisken snart? 😉
Attans Jessie, kanske dags att uppdatera hårddisken snart? 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:35Eller bara reboota eller defragga den? Det BORDE ju räcka.
Eller bara reboota eller defragga den? Det BORDE ju räcka.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:40Jessie: glöm inte att köra en back-up först! 😉
Jessie: glöm inte att köra en back-up först! 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 20:42Äh, jag har så mycket gammalt skräp i huvet att det finns mer jag skulle vilja bli av med än vad jag vill behålla snart? (#)
Äh, jag har så mycket gammalt skräp i huvet att det finns mer jag skulle vilja bli av med än vad jag vill behålla snart? (#)