Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Kat,
det låter nästan som att fröken är frustrerad ... ett lite O ovanpå a:t kanske 😀

(L)

Jag är inte frustrerad jag är sjuuuuk och har därför spenderat alldeles för mycket tid framför tv:n. Nu kan jag allt om riksdagsvalet och amerikanska toppmodeller.

BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-char139.gif

Fatum är att jag fick igång min tv för första gången idag på över en månad. Det var ett åskoväder som slog ut boxen. Efter div turer med telia så bytte jag först modemet då fick jag internet tillbaka. Datan fick jag lämna på garantirep till siba. Ja jösse

Förstår vad du menar Katarina vad gäller reklamen, men tycker de säger något helt annat..

Vill bara påminna om att det blir vintertid inatt!

Ja, nu jädrar är det vintertid! (t+)

Var är ni alla? Det var bara en timmes extra sovmorgon, inte hela dagen!

Kan inte tala för de andra, men först sooov jag, sen ååååt jag, sen spraaaang jag, sen duschade jag och nu torkar jag och funderar på vad jag ska äta till middag.

Jag sitter här och stickar, svårt att skriva samtidigt... Har varit i stallet och hoppat med små barn. Alltså, barnen hoppade. Eller.... de SKULLE hoppa med hästarna och när hästarna inte ville hoppa fick jag springa med runt. *trött* 🙂

Helena: Är det månne lite tråkigt när ingen underhåller dig? 😉

Jessie: Så duktigt. Det är bra med träning.

Linda: Så duktigt. Det är bra med träning. Men blir det inte jobbigare med hästar som inte vill hoppa än med mekaniska saker som inte har en egen