Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 17:30Kat,
det låter nästan som att fröken är frustrerad ... ett lite O ovanpå a:t kanske 😀(L)
Kat,
det låter nästan som att fröken är frustrerad ... ett lite O ovanpå a:t kanske 😀
(L)
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 17:43Jag är inte frustrerad jag är sjuuuuk och har därför spenderat alldeles för mycket tid framför tv:n. Nu kan jag allt om riksdagsvalet och amerikanska toppmodeller.
BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-char139.gif
Jag är inte frustrerad jag är sjuuuuk och har därför spenderat alldeles för mycket tid framför tv:n. Nu kan jag allt om riksdagsvalet och amerikanska toppmodeller.
Quote from Fredric Lagerström on 24 August 2010, 21:21Fatum är att jag fick igång min tv för första gången idag på över en månad. Det var ett åskoväder som slog ut boxen. Efter div turer med telia så bytte jag först modemet då fick jag internet tillbaka. Datan fick jag lämna på garantirep till siba. Ja jösse
Fatum är att jag fick igång min tv för första gången idag på över en månad. Det var ett åskoväder som slog ut boxen. Efter div turer med telia så bytte jag först modemet då fick jag internet tillbaka. Datan fick jag lämna på garantirep till siba. Ja jösse
Quote from Funbeat user on 24 August 2010, 22:38Förstår vad du menar Katarina vad gäller reklamen, men tycker de säger något helt annat..
Förstår vad du menar Katarina vad gäller reklamen, men tycker de säger något helt annat..
Quote from Funbeat user on 30 October 2010, 23:28Vill bara påminna om att det blir vintertid inatt!
Vill bara påminna om att det blir vintertid inatt!
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 02:14Ja, nu jädrar är det vintertid! (t+)
Ja, nu jädrar är det vintertid! (t+)
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 14:51Var är ni alla? Det var bara en timmes extra sovmorgon, inte hela dagen!
Var är ni alla? Det var bara en timmes extra sovmorgon, inte hela dagen!
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 14:57Kan inte tala för de andra, men först sooov jag, sen ååååt jag, sen spraaaang jag, sen duschade jag och nu torkar jag och funderar på vad jag ska äta till middag.
Kan inte tala för de andra, men först sooov jag, sen ååååt jag, sen spraaaang jag, sen duschade jag och nu torkar jag och funderar på vad jag ska äta till middag.
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:09Jag sitter här och stickar, svårt att skriva samtidigt... Har varit i stallet och hoppat med små barn. Alltså, barnen hoppade. Eller.... de SKULLE hoppa med hästarna och när hästarna inte ville hoppa fick jag springa med runt. *trött* 🙂
Jag sitter här och stickar, svårt att skriva samtidigt... Har varit i stallet och hoppat med små barn. Alltså, barnen hoppade. Eller.... de SKULLE hoppa med hästarna och när hästarna inte ville hoppa fick jag springa med runt. *trött* 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2010, 15:25Helena: Är det månne lite tråkigt när ingen underhåller dig? 😉
Jessie: Så duktigt. Det är bra med träning.
Linda: Så duktigt. Det är bra med träning. Men blir det inte jobbigare med hästar som inte vill hoppa än med mekaniska saker som inte har en egen
Helena: Är det månne lite tråkigt när ingen underhåller dig? 😉
Jessie: Så duktigt. Det är bra med träning.
Linda: Så duktigt. Det är bra med träning. Men blir det inte jobbigare med hästar som inte vill hoppa än med mekaniska saker som inte har en egen