Quote from ellen olsson on 28 July 2010, 10:01Jösses! Jag fick bara ett så det är nog dig hon vill åt. 😉
Jösses! Jag fick bara ett så det är nog dig hon vill åt. 😉
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 11:41attans, då har ju inte jag en chans alls ju. nu när håkan fick såå många
attans, då har ju inte jag en chans alls ju. nu när håkan fick såå många
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 13:59Vad vinner man om man (som jag) har fått sju? (#)
Vad vinner man om man (som jag) har fått sju? (#)
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 14:05det räknas inte Jessie.. du har ju extra tandborste som flytspackalar. Så Håkan vinner.. du är diskad
det räknas inte Jessie.. du har ju extra tandborste som flytspackalar. Så Håkan vinner.. du är diskad
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 14:05Jag sa väl aldrig att jag VILLE vinna? Jag är bara lite nyfiken på VAD man vinner?
Jag sa väl aldrig att jag VILLE vinna? Jag är bara lite nyfiken på VAD man vinner?
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 14:06Håkan vinner en dejt med dig... nöjd??
Håkan vinner en dejt med dig... nöjd??
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 14:07Ptjaaa.. det var VÄLDIGT länge sen jag träffade MIN undantagsskåning nu faktiskt? Undrar vad tusan DET beror på? *blänger på Håkan*
Ptjaaa.. det var VÄLDIGT länge sen jag träffade MIN undantagsskåning nu faktiskt? Undrar vad tusan DET beror på? *blänger på Håkan*
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 15:39menväntalitehärnu, jag är ju en FIN kille så det kan omöjligt vara mitt fel att du inte träffat mig, Jessie 😉
sesså, inte pluta med underläppen nu utan kom på nått kul (förutom sakletarjakt) att göra och bjud in oss!
menväntalitehärnu, jag är ju en FIN kille så det kan omöjligt vara mitt fel att du inte träffat mig, Jessie 😉
sesså, inte pluta med underläppen nu utan kom på nått kul (förutom sakletarjakt) att göra och bjud in oss!
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 16:06HåkanBråkan: Vad tusan är det för fel på "sakletarjakt" nu då?!? :@
HåkanBråkan: Vad tusan är det för fel på "sakletarjakt" nu då?!? :@
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 16:14Jessie-snutt,
inget fel på sakletarjakt men det är inget jag går igång på så om du främst fiskar efter mitt sällskap så är det fel väg att gå.
Jessie-snutt,
inget fel på sakletarjakt men det är inget jag går igång på så om du främst fiskar efter mitt sällskap så är det fel väg att gå.