Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 08:52Jessie NU är du cynisk IGEN.!!!
Kan inte kvinnor ha sex för att dom är k.ta ?
Jessie NU är du cynisk IGEN.!!!
Kan inte kvinnor ha sex för att dom är k.ta ?
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 08:58Kvinnor är ju aldrig kåta, de är pryda...
Kvinnor är ju aldrig kåta, de är pryda...
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 09:46Lasse: Jodå. Visst. Men nu svarade jag generaliserande.
Frågor på det?
Lasse: Jodå. Visst. Men nu svarade jag generaliserande.
Frågor på det?
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 10:08Vad träffar du för kvinnor Bruse? Många tjejer tror jag lider av ett eget hora/madonna-komplex. Och så är vi så nedrans komplexa över huvud taget 😉
Vad träffar du för kvinnor Bruse? Många tjejer tror jag lider av ett eget hora/madonna-komplex. Och så är vi så nedrans komplexa över huvud taget 😉
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 11:14Jag träffar bara kåta kvinnor. Eller så blir de det i mitt sällskap.
Jag träffar bara kåta kvinnor. Eller så blir de det i mitt sällskap.
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 11:41En annan träffar inte ens det varför jag är med i singelgruppen (H)
En annan träffar inte ens det varför jag är med i singelgruppen (H)
Quote from Rasmus Olsson on 18 March 2011, 12:25Ja sa aldrig hur ofta... hehe
Ja sa aldrig hur ofta... hehe
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 12:30Om kvinnor rent generellt förväntar sig något annat i utbyte mot sex, (vlket är rent avtändande) frstår jag varför jag fortfarane är singel.
Jessie: rent generellt... Gäller det även dig?
Om kvinnor rent generellt förväntar sig något annat i utbyte mot sex, (vlket är rent avtändande) frstår jag varför jag fortfarane är singel.
Jessie: rent generellt... Gäller det även dig?
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 08:20Skrev jag kvinnor Lasse? Det var FEL i så fall. Det skulle ha stått MÄNNISKOR.
Skrev jag kvinnor Lasse? Det var FEL i så fall. Det skulle ha stått MÄNNISKOR.
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 08:48😀 😀 😀
😀 😀 😀