Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 20:34Vagörni? Vaharnipåer?
Vagörni? Vaharnipåer?
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 20:49Ligger i sängen mot elementet med den bärbara datorn, så jag har inte så mycket på mig. Detta beror på att jag just har satt i mig ett kilo frysta jordgubbar, dvs jag fryser och försöker få elementet att värma upp mig :S
Ja, jag vet att jag borde kunnat r
Ligger i sängen mot elementet med den bärbara datorn, så jag har inte så mycket på mig. Detta beror på att jag just har satt i mig ett kilo frysta jordgubbar, dvs jag fryser och försöker få elementet att värma upp mig :S
Ja, jag vet att jag borde kunnat r
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 20:59Haha 4 kg? Hmm. Jo, vin och Spotify (även om vinet är uppdrucket nu). Tänker på att man har rätt trevligt på egen hand men att det skulle vara ännu trevligare att vara två. För hur glad man än är så vill man ju gärna dela det med någon. Eller hur!?
Haha 4 kg? Hmm. Jo, vin och Spotify (även om vinet är uppdrucket nu). Tänker på att man har rätt trevligt på egen hand men att det skulle vara ännu trevligare att vara två. För hur glad man än är så vill man ju gärna dela det med någon. Eller hur!?
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 21:07Haha, nu läste du nog för snabbt. Ett kilo åt jag och det var kämpigt att få i sig bara det! Fyra kilo vill jag inte ens tänka på =P
Ahh... synd. Var det så gott eller var det så lite?
Javisst är det så! Delad glädje är dubbel glädje som man brukar säga.
Haha, nu läste du nog för snabbt. Ett kilo åt jag och det var kämpigt att få i sig bara det! Fyra kilo vill jag inte ens tänka på =P
Ahh... synd. Var det så gott eller var det så lite?
Javisst är det så! Delad glädje är dubbel glädje som man brukar säga.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:18Sitter i soffan och glor på tv. Laddar inför arbete imorgon *not*
Sitter i soffan och glor på tv. Laddar inför arbete imorgon *not*
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:21Hebbe: Varför käka 1 kilo frysta jordgubbar????
Hebbe: Varför käka 1 kilo frysta jordgubbar????
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:23Haha Skrev jag 4 kg?! Det var ju vääääldigt mycket i så fall.
Haha Skrev jag 4 kg?! Det var ju vääääldigt mycket i så fall.
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:23Kat: Var det ett aprilskämt 😉
Kat: Var det ett aprilskämt 😉
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:26Preciiiis
Preciiiis
Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:33sitter på facebook och chattar och lyssnar på ted gärdestad, i magen ligger sconen och skvalpar i teet..
sitter på facebook och chattar och lyssnar på ted gärdestad, i magen ligger sconen och skvalpar i teet..