Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Javisst är det svårt att hitta rätt person. När man väl hittar någon som man faller för så är känslorna obesvarade. Och när någon faller för en själv så känner man inget sådant för den personen. Den oturen har jag varit utsatt för hela tiden iaf =/

Verkar vara lättare hitta fel person.

Tycker jag har sett många tjejer i min bekantskapskrets som har haft bråttom...
Kan ju kanske bara vara ett rebound förhållande...;)

Ja, när det går SÅ snabbt är min gissning att det bara handlar om att trösta sig och glömma... knappast ngt långsiktigt.

Fick veta av exet för någon vecka sedan att han träffat en ny bara ett par veckor efter att vi bröt.
Först blev jag glad för hans skull men nu när jag fått smälta det lite så blir jag lite deppad, att man kan bli ersatt så snabbt.
Usch i kväll känner jag

Ähh... Hon är säkert bara ett tillfälligt substitut för dig. Han har väll svårt att leva med tomrummet och saknaden efter dig så han letade upp någon, inte lika bra, men som får duga så länge. 🙂

Tack Hebbe för snälla ord!
Det är absolut inte så att jag vill ha honom tillbaka, det var jag som gjorde slut... utan just bara det här med att man snabbt blivit utbytt.
En del verkar vara rädda för att vara ensamma med sig själva ett tag...

Om det var du som gjorde slut så är det ju ännu större chans att behövde fylla tomheten. Kan även vara så att han på någon sätt vill försöka såra dig genom att just skaffa en annan som ett sorts straff för att du gjorde slut. En del har nog svårt att ta a

Det verkar som så många är antingen fega för att binda sig eller så ska de hitta sig själva o blabla o då måste man ju göra sånt själv för det är ju dumt att ha stöd från någon som man är tillsammans med när man går igenom jobbiga saker..

Mikaela, nu låter du lite bitter. Finns massa män som inte är rädda att binda sig, eller som vill utforska livet med någon annan.