Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Här är det inte kvinnan som väljer mig utan det är jag som väljer den kvinnan jag vill ha. Vill hon då inte ha mig så... tjahh... lange nase! 😀

Men att "bre på" en massa är inte riktigt bra, det visar sig ju inte stämma sen ändå.

I självinsiktens tecken bör man kanske ta med i beräkningarna att de flesta också ser det de vill se hos en person, speciellt om man är lite fluffig... 🙂

Jari: Jag tror inte för ett ögonblick på att du får välja en kvinna som inte vill bli vald. 😉

Linda: Så därför ska man bara bli ihop med folk som man inte känner något inför, så slipper man det problemet? 😉

Jodå, jag kan visst välja en massa kvinnor som inte vill bli valda men det är inte det som är poängen. Jag vill ju välja en kvinna som VILL bli vald 😉

Preciiiiiiis Mattias! Så vad väntar du på? Kan väl inte vara så svårt att hitta en tjej som du INTE känner något för?! 😉

Linda: Nej, sådana brukar anmäla sig frivilligt någon per vecka. De jag däremot känner något för brukar vara svårare, de har massa egna åsikter. Men jag inser att jag jag har använt fel taktik. Nästa månad ska jag bara dejta losers!

Är den strategin en ny variant av din tidigare zen-dejting Mattias? 😉

Jag har testat att dejta folk jag tycker är intressanta, det är normalläget. Sedan har jag testat att inte göra ett smack, inte dejta vare sig intressanta eller ointressanta, den omtjatade zendejtingen. Därför blir det logiska nästa steget neråt i förfall

*argumenterar inte*

Såna där "fem-i-tre-ragg" (träskpaddor) hittar man ju på krogen, inga som helst problem att få med sig sådana varelser hem. Problemet är bara alla dessa rysningar, gråtattacker samt självdestruktiva tankar som kan poppa upp i kolan när man ser på dem... i