Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 15:22Bruse jag vet var inte meningen att låta bitter, men det gäller inte bara killar utan tjejer oxå.. jag har ett antal singel kompisar och när de flesta av dem har träffat nån under det senaste åren (2010-2011) så kommer den andra på att de ska hitta sig sj
Bruse jag vet var inte meningen att låta bitter, men det gäller inte bara killar utan tjejer oxå.. jag har ett antal singel kompisar och när de flesta av dem har träffat nån under det senaste åren (2010-2011) så kommer den andra på att de ska hitta sig sj
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 15:45De är väll rastlösa själar som aldrig kan nöja sig med vad de har 🙁
De är väll rastlösa själar som aldrig kan nöja sig med vad de har 🙁
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2011, 16:01Jag har redan funnit mig själv, å gör allt för att fly. Mikaela, kan du rädda mig från mig själv?
Jag har redan funnit mig själv, å gör allt för att fly. Mikaela, kan du rädda mig från mig själv?
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 19:18Hebbe ja du har nog rätt..
Bruse hmm rädda dig från dig själv, nä det kan nog ingen haha
Hebbe ja du har nog rätt..
Bruse hmm rädda dig från dig själv, nä det kan nog ingen haha
Quote from Funbeat user on 12 April 2011, 09:14Kreativ kille, men att byta namn för att man förlorat ett vad verkar lite i överkant...?
http://na.se/nyheter/orebro/1.1167664-macgyver-soker-jobb-med-handskriven-skylt
Fast när jag var liten ville jag vara som MacGyver 😉
Kreativ kille, men att byta namn för att man förlorat ett vad verkar lite i överkant...?
http://na.se/nyheter/orebro/1.1167664-macgyver-soker-jobb-med-handskriven-skylt
Fast när jag var liten ville jag vara som MacGyver 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 18:08Nu är det dags att tömma mitt huvud på svammel: I konsten att lyckas hitta en passande livspartner ingår något som de flesta jag träffat saknar, nämligen självkännedom. Ingen människa är perfekt på någon punkt, alla har vi brister som vi helt enkelt måste
Nu är det dags att tömma mitt huvud på svammel: I konsten att lyckas hitta en passande livspartner ingår något som de flesta jag träffat saknar, nämligen självkännedom. Ingen människa är perfekt på någon punkt, alla har vi brister som vi helt enkelt måste
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 18:25Jari : (t+) svårare än så är det inte.
Jari : (t+) svårare än så är det inte.
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:36Håller med dig Jari! Tyvärr lyser självkännedomen och självinsikten med sin frånvaro även bland medlemmarna av det manliga släktet... 🙁
Håller med dig Jari! Tyvärr lyser självkännedomen och självinsikten med sin frånvaro även bland medlemmarna av det manliga släktet... 🙁
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 20:42@ Linda: Javisst, självfallet gäller det båda könen men jag är så trött på´t bara 😀
@ Linda: Javisst, självfallet gäller det båda könen men jag är så trött på´t bara 😀
Quote from Funbeat user on 16 April 2011, 21:50Linda: Eftersom det framförallt är kvinnorna som väljer partner så måste vi män sälja in oss själva. Och då blir det gärna att vi brer på lite extra, om jag nu ska generalisera grovt över alla medlemmar av det manliga släktet. (#)
Linda: Eftersom det framförallt är kvinnorna som väljer partner så måste vi män sälja in oss själva. Och då blir det gärna att vi brer på lite extra, om jag nu ska generalisera grovt över alla medlemmar av det manliga släktet. (#)