Quote from Funbeat user on 1 April 2011, 22:33Aj då, jag som trodde att jag hade klarat dagen utan att bli utsatt för ett aprilskämt ^^
Ja du Pia, det kan man fråga sig. Jordgubbar för att jag tycker det är väldigt gott och frysta var nog för att jag var lite lat(vilket jag fick sota för sedan). Ett
Aj då, jag som trodde att jag hade klarat dagen utan att bli utsatt för ett aprilskämt ^^
Ja du Pia, det kan man fråga sig. Jordgubbar för att jag tycker det är väldigt gott och frysta var nog för att jag var lite lat(vilket jag fick sota för sedan). Ett
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 21:45Hur lyckas man inom 2 veckor göra följande:
bli bedragen av sin partner, göra slut, flytta ut och separera allt, regga sig på nätet, dejta och hitta en ny partner??Jag har en kompis som just lyckats med ovanstående! Vad gör vi för fel som häckar i den h
Hur lyckas man inom 2 veckor göra följande:
bli bedragen av sin partner, göra slut, flytta ut och separera allt, regga sig på nätet, dejta och hitta en ny partner??
Jag har en kompis som just lyckats med ovanstående! Vad gör vi för fel som häckar i den h
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 21:56Jag är inte avundsjuk på din kompis... Varför ska killar alltid ha så bråttom?
Jag är inte avundsjuk på din kompis... Varför ska killar alltid ha så bråttom?
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 21:58Det är en tjej... 😉
Det är en tjej... 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 21:59Bråttom? Jag är fortfarande singel efter mer än 25 och ett halvt år. Inte kan du väll påstå att jag stressar? 😉
Bråttom? Jag är fortfarande singel efter mer än 25 och ett halvt år. Inte kan du väll påstå att jag stressar? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 2 April 2011, 22:11Ha ha Katarina! Det var ju en tjej! 😀
Ha ha Katarina! Det var ju en tjej! 😀
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 22:12Örjan: Vi gör iaf något mer RÄTT än din kompis gjort. *konstaterar lugnt*
Hebbe: Då börjar det väl bli dags snart då, eller? 😉
Örjan: Vi gör iaf något mer RÄTT än din kompis gjort. *konstaterar lugnt*
Hebbe: Då börjar det väl bli dags snart då, eller? 😉
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 22:17Ja, jag börjar tycka det med. Men jag har några år kvar att leva iaf så än kan det hända 🙂
Ja, jag börjar tycka det med. Men jag har några år kvar att leva iaf så än kan det hända 🙂
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 22:48Jösses, det var snabbt jobbat men kan inte påstå att jag skulle vilja byta med någon av dem. Den som bedrog, blev bedragen, eller den nya partnern, får rysningar faktiskt av bara tanken.
Jag vet i alla fall att jag inte är singel pga att det är svårt at
Jösses, det var snabbt jobbat men kan inte påstå att jag skulle vilja byta med någon av dem. Den som bedrog, blev bedragen, eller den nya partnern, får rysningar faktiskt av bara tanken.
Jag vet i alla fall att jag inte är singel pga att det är svårt at
Quote from Funbeat user on 2 April 2011, 22:52håller med anna, skulle man nöja sig med vem som helst skulle man inte behöver vara här..
håller med anna, skulle man nöja sig med vem som helst skulle man inte behöver vara här..