Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:32det är svårt med a:na 😉
haft många lärare under min skoltid som aldrig lärde sig vad jag hette..
det är svårt med a:na 😉
haft många lärare under min skoltid som aldrig lärde sig vad jag hette..
Quote from Rasmus Olsson on 20 April 2011, 21:33Helen, jag ska cykla genom Sö imorrn. Kommer du å hejjar?
Helen, jag ska cykla genom Sö imorrn. Kommer du å hejjar?
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:33@ Helen: Tycker du att det är nödvändigt att veta dessa trettio decimaler då? Ifall inte så tycker jag att du kan byta ut dessa mot nått du kommer ha nytta av 😀
@ Helen: Tycker du att det är nödvändigt att veta dessa trettio decimaler då? Ifall inte så tycker jag att du kan byta ut dessa mot nått du kommer ha nytta av 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:34självklart, bara det att jag jobbar..
självklart, bara det att jag jobbar..
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:36jag hade tråkigt.. och funderade mest på om de där ramsorna är så bra som det sägs.. de är det..
om du kommer på några andra siffror som jag ska lägga på minnet så får du säga till!
kanske telefonnummer ifalll man glömt ladda telefonen?
jag hade tråkigt.. och funderade mest på om de där ramsorna är så bra som det sägs.. de är det..
om du kommer på några andra siffror som jag ska lägga på minnet så får du säga till!
kanske telefonnummer ifalll man glömt ladda telefonen?
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:38I vår klass på tio personer så har vi två sofie och en sofia. Både lärare och andra klasskamrater säger ofta fel trots att vi snart har gått tre år tillsammans.
I vår klass på tio personer så har vi två sofie och en sofia. Både lärare och andra klasskamrater säger ofta fel trots att vi snart har gått tre år tillsammans.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:38Alla andra siffror är ju bra att kunna utom de decimalerna. Pi använde de när de planlade pyramiderna, nu är dessa redan klara för länge sedan så försök att hitta nån annan siffra att lägga på minnet 😀
Alla andra siffror är ju bra att kunna utom de decimalerna. Pi använde de när de planlade pyramiderna, nu är dessa redan klara för länge sedan så försök att hitta nån annan siffra att lägga på minnet 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:52Jari: pi använder man ju till all typ av geometri typ. Ett helt varv är t.ex. 2 pi radianer 😉 Dock låter man ju en dator sköta det där och därför har man inte så stor nytta av att komma ihåg decimalerna 🙂
Jari: pi använder man ju till all typ av geometri typ. Ett helt varv är t.ex. 2 pi radianer 😉 Dock låter man ju en dator sköta det där och därför har man inte så stor nytta av att komma ihåg decimalerna 🙂
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:53hm, jag tyckte ju om min berättelse om de trettio siffrorna!
hm, jag tyckte ju om min berättelse om de trettio siffrorna!
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:54@ Hebbe: Ajjemen, är inte så bra på matematik men behöver jag använda mig av Pi så tar jag fram min gamla trotjänare (HP 32SII) och låter den jobba... risken är också att det blir rätt då 😀
@ Hebbe: Ajjemen, är inte så bra på matematik men behöver jag använda mig av Pi så tar jag fram min gamla trotjänare (HP 32SII) och låter den jobba... risken är också att det blir rätt då 😀