Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:57Hebbe: Man ska nog inte utesluta någon som har barn...för det kan bli rätt bra även om det är dina barn...:-)
Vet av egen erfarenhet...:-)
Hebbe: Man ska nog inte utesluta någon som har barn...för det kan bli rätt bra även om det är dina barn...:-)
Vet av egen erfarenhet...:-)
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:52Okej, jag får ta och lyssna på den stora massan av röster. Barnfritt sedan tidigare är inte längre något krav. Dock siktar jag nog på det för att få det hela mindre komplicerat 🙂
Okej, jag får ta och lyssna på den stora massan av röster. Barnfritt sedan tidigare är inte längre något krav. Dock siktar jag nog på det för att få det hela mindre komplicerat 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:59Hebbe: DET är en mer relevant anledning. 🙂
Hebbe: DET är en mer relevant anledning. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 06:38*sitter snällt utanför diskussionen och visslar lite*
(samt delar ut en guldstjärna i boken till M. som har sån bra koll på läget)
*sitter snällt utanför diskussionen och visslar lite*
(samt delar ut en guldstjärna i boken till M. som har sån bra koll på läget)
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:21VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIN DATOR???? Jag blir knäpp!! Här sitter jag i godan ro och skriver ett inlägg när datorn plötsligt stänger ner webläsaren. Det går inte att öppna en ny. Och nu talar den om att Windows avslutas.
Ursäkta mig, men är det jag som äg
VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIN DATOR???? Jag blir knäpp!! Här sitter jag i godan ro och skriver ett inlägg när datorn plötsligt stänger ner webläsaren. Det går inte att öppna en ny. Och nu talar den om att Windows avslutas.
Ursäkta mig, men är det jag som äg
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:24Den har väll hört talas om Egypten och vill göra uppror mot diktatorn 😉
Den har väll hört talas om Egypten och vill göra uppror mot diktatorn 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:31Ibland Nina brukar jag fundera över vad som är viktigt och vad som är bråttom.
Datorn just nu är inte viktig men bråttom är det för du vill väl inte missa FB.
Så sitt några timmar vid datorn, ladda ner och kör lite städprogram så du får påskstäda bort en
Ibland Nina brukar jag fundera över vad som är viktigt och vad som är bråttom.
Datorn just nu är inte viktig men bråttom är det för du vill väl inte missa FB.
Så sitt några timmar vid datorn, ladda ner och kör lite städprogram så du får påskstäda bort en
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:39Så, nu är jag tillbaka. Den brukar starta om av sig själv ibland men inte när jag gör nånting. (#)
Så, nu är jag tillbaka. Den brukar starta om av sig själv ibland men inte när jag gör nånting. (#)
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:40Hasse, den här datorn lever sitt eget liv. jag kan inte ladda ner några program alls för då hänger den sig. Men jag skulle verkligen behöva göra en rensning.
*tittar i telefonboken efter lämplig person att ringa hit* 😉
Hasse, den här datorn lever sitt eget liv. jag kan inte ladda ner några program alls för då hänger den sig. Men jag skulle verkligen behöva göra en rensning.
*tittar i telefonboken efter lämplig person att ringa hit* 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:43Den som sa det, han var det 😉
Den som sa det, han var det 😉