Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 06:13Ja Jari, visst är bögar läskiga och lesbiska finns ju där bara för att en heterokille ska kunna kliva in på slutet. Hjälpa folk i andra länder - vilken knasig idé! Du verkar ha så bra åsikter tycker jag!
Hälsningar från Kat, del av den ironiska generatio
Ja Jari, visst är bögar läskiga och lesbiska finns ju där bara för att en heterokille ska kunna kliva in på slutet. Hjälpa folk i andra länder - vilken knasig idé! Du verkar ha så bra åsikter tycker jag!
Hälsningar från Kat, del av den ironiska generatio
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 18:33Det verkar som om Jessie för anteckningar över oss så jag tänkte bara medela något mer som hon kan notera i sin bok. Jag, hebbe, tycker nämligen inte om hästar(även om min far har en). Tänkte att det kanske kunde vara en viktig anteckning att ha med i bok
Det verkar som om Jessie för anteckningar över oss så jag tänkte bara medela något mer som hon kan notera i sin bok. Jag, hebbe, tycker nämligen inte om hästar(även om min far har en). Tänkte att det kanske kunde vara en viktig anteckning att ha med i bok
Quote from Fredric Lagerström on 21 April 2011, 20:21Det är bra Hebbe! Upp med korten på bordet.
Det är bra Hebbe! Upp med korten på bordet.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 20:44Hebbe: Ta inte det här på fel sätt nu men du behöver faktiskt bara EN helt diskvalificerande egenskap och den har du ju faktiskt redan levererat för länge sen? 😉
*noterar ändå lydigt i boken att Hebbe inte ÄNNU har insett vitsen med hästar* (H)
Hebbe: Ta inte det här på fel sätt nu men du behöver faktiskt bara EN helt diskvalificerande egenskap och den har du ju faktiskt redan levererat för länge sen? 😉
*noterar ändå lydigt i boken att Hebbe inte ÄNNU har insett vitsen med hästar* (H)
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:02Jessie: Haha, men nu sa jag inte detta enbart för din skull. 😉 Några krav som jag i nuläget har på en tjej är att hon skall vara tobaksfri, hästfri och inte allt för storvuxen över magen(åtminstone villig att bli det). Tänkte det var lika bra att gå ut m
Jessie: Haha, men nu sa jag inte detta enbart för din skull. 😉 Några krav som jag i nuläget har på en tjej är att hon skall vara tobaksfri, hästfri och inte allt för storvuxen över magen(åtminstone villig att bli det). Tänkte det var lika bra att gå ut m
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:10Åh, Hebbe, det har Jessie redan talat om. Jag minns att jag läste det inlägget. *kryptisk*
Edit: ... och sedan är frågan hur man ska tolka ditt "storvuxen om magen" 🙂
Åh, Hebbe, det har Jessie redan talat om. Jag minns att jag läste det inlägget. *kryptisk*
Edit: ... och sedan är frågan hur man ska tolka ditt "storvuxen om magen" 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:17Mattias:
Jasså, mitt minne börjar visst svikta så här på äldre dar. (#)
Det är öppet för tolkningar. 😉 Dock om det är en den typen av mage som växer i nio månader så skall jag inte kräva att den minskar innan det är dags 😉 Men jag vill nog ha egna barn
Mattias:
Jasså, mitt minne börjar visst svikta så här på äldre dar. (#)
Det är öppet för tolkningar. 😉 Dock om det är en den typen av mage som växer i nio månader så skall jag inte kräva att den minskar innan det är dags 😉 Men jag vill nog ha egna barn
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:22Hebbe: Jag säger absolut inte att du tänker fel, men att hon har egna barn innebär inte att inte ni kan skaffa barn tillsammans, EGENTLIGEN.
Hebbe: Jag säger absolut inte att du tänker fel, men att hon har egna barn innebär inte att inte ni kan skaffa barn tillsammans, EGENTLIGEN.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:33Hebbe, jag tex har barn med två män. varav de två senaste tillkom i en sk kärnfamilj. Så du ska nog inte utesluta tjejer som redan har barn. Bara hon vill ha fler. 🙂
Hebbe, jag tex har barn med två män. varav de två senaste tillkom i en sk kärnfamilj. Så du ska nog inte utesluta tjejer som redan har barn. Bara hon vill ha fler. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:35ja, alltså om det nu inte handlar om att du inte vill ha någon annan mans barn i bilden då... *tänkte´nte på de´*
ja, alltså om det nu inte handlar om att du inte vill ha någon annan mans barn i bilden då... *tänkte´nte på de´*