Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 09:45Hasse, menar du att du kommer hit och uppfostrar min dator? 😉
Hasse, menar du att du kommer hit och uppfostrar min dator? 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:03Hasse, du är hjärtligt välkommen!
Det här behöver göras:
*uppfostra datorn
*diska
*tvätta
*dammsuga
*tvätta golv
*rundskura toaletterna
*putsa fönster
*sortera ren tvätt
*byta sängkläderSen om du får tid över kan du laga middag. Det ligger en låda tina
Hasse, du är hjärtligt välkommen!
Det här behöver göras:
*uppfostra datorn
*diska
*tvätta
*dammsuga
*tvätta golv
*rundskura toaletterna
*putsa fönster
*sortera ren tvätt
*byta sängkläder
Sen om du får tid över kan du laga middag. Det ligger en låda tina
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:06Nina: När Hasse är klar hos dig kan du väl skicka honom vidare till mig!? 😉
Nina: När Hasse är klar hos dig kan du väl skicka honom vidare till mig!? 😉
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:09Självklart Linda! (V)
Självklart Linda! (V)
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 10:21Hehe tjejer. Det ser ut som ni har uppdämda behov. Kanske får ta mig en runda i sommar för att fixa dom! 😉
Hehe tjejer. Det ser ut som ni har uppdämda behov. Kanske får ta mig en runda i sommar för att fixa dom! 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 21:48Om man hittar en livs levande kräfta på gräsmattan utanför huset. Vad ska man göra med den då? Jag är alldeles för svag för alla sorters djur så när det hände mig häromdan fick den flytta in i mitt badkar och bor kvar där än. BILD:http://www.freesmileys.o
Om man hittar en livs levande kräfta på gräsmattan utanför huset. Vad ska man göra med den då? Jag är alldeles för svag för alla sorters djur så när det hände mig häromdan fick den flytta in i mitt badkar och bor kvar där än. BILD:http://www.freesmileys.o
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 21:51Frågan är väl egentligen: vad tusan gjorde en levande kräfta i din trädgård??
Frågan är väl egentligen: vad tusan gjorde en levande kräfta i din trädgård??
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 21:51Jessie: Nu fick jag ju dåligt samvete för att min första tanke var "koka den"... (#) Du är en sann djurvän! 🙂
Jessie: Nu fick jag ju dåligt samvete för att min första tanke var "koka den"... (#) Du är en sann djurvän! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 21:53Linda: EN kräfta gör ingen skiva direkt va? Kändes poänglöst att tillaga den då. Plus att jag var lite impad över att den fortfarande levde!
Anna: Jaadu? Det undrade jag med. Men vi har ju en fiskbil som går mellan västkusten och Dalarna och han bor i mi
Linda: EN kräfta gör ingen skiva direkt va? Kändes poänglöst att tillaga den då. Plus att jag var lite impad över att den fortfarande levde!
Anna: Jaadu? Det undrade jag med. Men vi har ju en fiskbil som går mellan västkusten och Dalarna och han bor i mi
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 21:59Inte tappat Jessie, den har smitit. 🙂
Inte tappat Jessie, den har smitit. 🙂