Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 20:22Parmesan. 🙂
Parmesan. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 20:30spaghetti, pizza, stövel, vin, Fiat, fotboll, Berlusconi, blåa tröjor, annan god mat, Marcialonga
spaghetti, pizza, stövel, vin, Fiat, fotboll, Berlusconi, blåa tröjor, annan god mat, Marcialonga
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 20:55(L)
(L)
Quote from Funbeat user on 20 September 2012, 21:01En ekonomi på randen till bankrutt.
En ekonomi på randen till bankrutt.
Quote from ellen olsson on 20 September 2012, 22:16Che bella!
Che bella!
Quote from Funbeat user on 21 September 2012, 09:46När jag hör Italien tänker jag jättegod mat och på en av de coolaste tjejkompisarna jag har som kommer därifrån och bor där.
När jag hör Italien tänker jag jättegod mat och på en av de coolaste tjejkompisarna jag har som kommer därifrån och bor där.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:03En av världens bästa volleybolligor!
En av världens bästa volleybolligor!
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 22:37Italienare är helt enkelt väldigt trevliga. Fick just ett mail från en fd kollega:
"Ciao bella Anna!...."
😀
En vän och jag konstaterade häromdagen att det är skillnad mellan fransmän och italienare:
FR: de tror att de är guds gåva till kvinnan
IT: d
Italienare är helt enkelt väldigt trevliga. Fick just ett mail från en fd kollega:
"Ciao bella Anna!...."
😀
En vän och jag konstaterade häromdagen att det är skillnad mellan fransmän och italienare:
FR: de tror att de är guds gåva till kvinnan
IT: d
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 05:27Som Berlusconi, Anna? 😉
Som Berlusconi, Anna? 😉
Quote from Funbeat user on 5 October 2012, 05:41Precis som Berlusconi.
Precis som Berlusconi.