Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Ja han om någon är väl verkligen helt övertygad om saken? 😉

Nja, det är inte säkert Jessie. Han kan nog mycket väl tro att kvinnan är guds gåva till just honom 😉

kvinnorna.... (plural)

Men Hans! Vilken tråkig tanke som poppar upp i ditt huvud! 🙂

Jag har en dröm, en dag ska jag bila igenom Italien, jag ser små byar framför mig, jag vill sitta utanför något litet cafr och dricka ett glas vin och bara vara....

Jag ska bara hitta någon

Anita, jag har bilat några gånger i Europa med vänner, bl a i Italien och det är härligt. Det bästa är att ha med vänner som behärskar de språk du inte gör och någon med inbyggd GPS för boende och matställen. Såna människor finns 🙂 Jag gillar att det in

Din eller min bil Anita?

Ja visst är det kul med Girot Camilla. Massor av fina tips där. Jag vill åka nu!! Till Italien alltså, inte girot.

Roger: Egalt, bara vi turas om att köra! Eller vänta, vi flyger ner och cyklar! 😉

Jag skulle ha sprungit vid Gardasjön idag men det blev inget av de planera i år 🙁 Fast det känns helt OK, jag har inte tränat som önskat efter maran i somras och är glad att det står 1 mil på programmet idag.

Ett höstbesök i Italien är aldrig fel.....

Var är han som ska krama mig när jag sålt min älskade häst....
Har spekulanter som kommer i em, hon lät väldigt intresserad. 🙁
Lite ledsen idag, men vet ju att det är bäst för hästen, jag har inte tid och intresset längre.