Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 23:43Hej kk, roligt att du är vaken, hur är det med värken? 😉
Hej kk, roligt att du är vaken, hur är det med värken? 😉
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 23:44Lite lam sådär så att jag har nåt att klaga över;)
Lite lam sådär så att jag har nåt att klaga över;)
Quote from Funbeat user on 21 September 2009, 23:57Lasse S: Man tackar! Kommer kanske förbi fler gånger då, för roligt var det! 😀 och träna behöver jag definitivt...
Lasse S: Man tackar! Kommer kanske förbi fler gånger då, för roligt var det! 😀 och träna behöver jag definitivt...
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 00:20Sofie! Det är i så fall ömsesidigt 😀
Sofie! Det är i så fall ömsesidigt 😀
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 00:41Kolla, L1 och L2 i samma tråd, nu har klättermössen vaknat till liv! (t+)
Kolla, L1 och L2 i samma tråd, nu har klättermössen vaknat till liv! (t+)
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 00:51Pia;
När jag hade skadat knät klättrade jag bara med ett ben och använde det andra som stelt stöd. Kan du stå på ett ben stödjandes på den skadade foten, lyfta hälen och fortfarande balansera på den skadade foten? Menar känner du hur vinlar/kompenserar i
Pia;
När jag hade skadat knät klättrade jag bara med ett ben och använde det andra som stelt stöd. Kan du stå på ett ben stödjandes på den skadade foten, lyfta hälen och fortfarande balansera på den skadade foten? Menar känner du hur vinlar/kompenserar i
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:35Jodå, vinkla foten o så klarar jag.
Men ibland vet jag inte riktigt vad jag har under fötterna jämt... eller vet vet jag väl, men inte full känsla för det längre.... 🙂
Jodå, vinkla foten o så klarar jag.
Men ibland vet jag inte riktigt vad jag har under fötterna jämt... eller vet vet jag väl, men inte full känsla för det längre.... 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:35Man kan ju alltid kika neråt också och se att man har nåt under foten innan man lägger för mycket tyngd på den... 😉
Man kan ju alltid kika neråt också och se att man har nåt under foten innan man lägger för mycket tyngd på den... 😉
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:37Bra tips 😉
Bra tips 😉
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 12:40Ett av mina bästa hittills! 😀
Ett av mina bästa hittills! 😀