Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:57Jag med skulle vilja utforska det lite...
Har jag tänkt i hur många år som helst
Men har inte lyckats lura med nån ju
Jag med skulle vilja utforska det lite...
Har jag tänkt i hur många år som helst
Men har inte lyckats lura med nån ju
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:09Jag har ju äntligen (till min stora förvåning) lyckats lura med en polare! Och det var skitenkelt! Jag frågade om han hade lust att hänga med, och han sa ja... Om jag bara hade börjat tjata på honom för 8 år sen efter att jag var på min senaste prova-på-d
Jag har ju äntligen (till min stora förvåning) lyckats lura med en polare! Och det var skitenkelt! Jag frågade om han hade lust att hänga med, och han sa ja... Om jag bara hade börjat tjata på honom för 8 år sen efter att jag var på min senaste prova-på-d
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:25Pia: Bor inte du också i Linköping?
Pia: Bor inte du också i Linköping?
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:26Några mil bort, i Mjölby. Bor jag.
Vet att de har prova på kvällar på Hangaren... eller hade..
Några mil bort, i Mjölby. Bor jag.
Vet att de har prova på kvällar på Hangaren... eller hade..
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:31Jajamen! På tisdagar mellan 19-21. Om du skulle bestämma dig för att du vill gå grundkursen nån gång, så kan du väl höra av dig. Tänkte faktiskt anmäla mig ganska så snart så fort jag har bestämt mig "på riktigt"... De har en kurs den 28e sept och 1 okt s
Jajamen! På tisdagar mellan 19-21. Om du skulle bestämma dig för att du vill gå grundkursen nån gång, så kan du väl höra av dig. Tänkte faktiskt anmäla mig ganska så snart så fort jag har bestämt mig "på riktigt"... De har en kurs den 28e sept och 1 okt s
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:32Äsch! Jenny hann före. Jag är jättelångsam ibland... 🙂
Äsch! Jenny hann före. Jag är jättelångsam ibland... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:35Mats: Jaha...? I vilket sammanhang menar du? 🙂
Mats: Jaha...? I vilket sammanhang menar du? 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:37Jamen, jamen... varför inte...
var hittde du info om kurser, hittde hangaren o klätterklubben men bara info om prova på
o tur det inte var den här veckan, eftersom jag har ett par asiranter på lur att testa min pålle... 🙂
Jamen, jamen... varför inte...
var hittde du info om kurser, hittde hangaren o klätterklubben men bara info om prova på
o tur det inte var den här veckan, eftersom jag har ett par asiranter på lur att testa min pålle... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:37Är sammanhanget lite klarare nu? 😉
Är sammanhanget lite klarare nu? 😉
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 22:40Vad hände med batteridiskussion?? Det var det mest ointressanta jag har läst på länge 🙂 I lost you at batteri.
Vad hände med batteridiskussion?? Det var det mest ointressanta jag har läst på länge 🙂 I lost you at batteri.