Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:33... Och apropos telefoner... Jag höll på att slänga min trådlösa i väggen ikväll när den för miljonte gången påstår att batteriet är slut och bara dör när nån ringer mig. Så det går varken att svara eller ringa upp. Hur kan batteriet vara slut när den sit
... Och apropos telefoner... Jag höll på att slänga min trådlösa i väggen ikväll när den för miljonte gången påstår att batteriet är slut och bara dör när nån ringer mig. Så det går varken att svara eller ringa upp. Hur kan batteriet vara slut när den sit
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:36Även laddningsbara batterier slutar till slut att ta emot ladding! 🙁
Även laddningsbara batterier slutar till slut att ta emot ladding! 🙁
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:38Vad menar du? Vad är felet? att jag måste ställa av den då och då eller? Jag skulle bara glömma bort den då. Pratar ju aldrig i telefon... 🙁
Vad menar du? Vad är felet? att jag måste ställa av den då och då eller? Jag skulle bara glömma bort den då. Pratar ju aldrig i telefon... 🙁
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:47Jenny: Just eftersom du har den i laddaren _hela_ tiden så drar du ner livslängden på batteriet. Ett batteri mår bäst av att få ladda ur med jämna mellanrum och sen få laddning när det verkligen behöver det. Så, sorry... Du får kasta den i väggen helt enk
Jenny: Just eftersom du har den i laddaren _hela_ tiden så drar du ner livslängden på batteriet. Ett batteri mår bäst av att få ladda ur med jämna mellanrum och sen få laddning när det verkligen behöver det. Så, sorry... Du får kasta den i väggen helt enk
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:48På Clas Ohlsson finns laddningsbara batterier till de flesta trådl. telefoner.
Om det nu är det felet, vill säga. Men värt att prova, så slipper du bli så arg. 😉
På Clas Ohlsson finns laddningsbara batterier till de flesta trådl. telefoner.
Om det nu är det felet, vill säga. Men värt att prova, så slipper du bli så arg. 😉
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:48Batteriet är kass finito terminae. Byt!
Batteriet är kass finito terminae. Byt!
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:50Lyssna inte på Mats, byt bara batteriet!
Lyssna inte på Mats, byt bara batteriet!
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:52Ahmen! Jag vet inte ens om det GÅR att byta batteriet... 🙁 Jag får väl se om det går först och sen om jag har tur och kan byta ut det nuvarande mot ett nytt, måste jag börja ringa folk oftare helt enkelt... 🙁
Ahmen! Jag vet inte ens om det GÅR att byta batteriet... 🙁 Jag får väl se om det går först och sen om jag har tur och kan byta ut det nuvarande mot ett nytt, måste jag börja ringa folk oftare helt enkelt... 🙁
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:54Jo det går...
Jo det går...
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:55Det verkar vara många män som vill hjälpa en hjälplös kvinna med batterier......
Det verkar vara många män som vill hjälpa en hjälplös kvinna med batterier......