Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:56Ja, bara och ta med telefonen till herr Ohlsson och fråga dem om de har nått batteri som passar?
Själv har jag varit och sett Flickan som lekte med elden, och även denna var helt ok, riktigt bra för att vara svensk. 😛 Dock började vänsterbenet krampa på
Ja, bara och ta med telefonen till herr Ohlsson och fråga dem om de har nått batteri som passar?
Själv har jag varit och sett Flickan som lekte med elden, och även denna var helt ok, riktigt bra för att vara svensk. 😛 Dock började vänsterbenet krampa på
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:00JA JA JA Du och dina D....
JA JA JA Du och dina D....
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:03Ok. C.O it is tomorrow then! 🙂
Tack för hjälpen killar!
Ok. C.O it is tomorrow then! 🙂
Tack för hjälpen killar!
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:07Hoppas att det funkar! 🙂
Hoppas att det funkar! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:22Lycka till! 😀 (Och ha den inte i laddaren _hela_ tiden sen när du har nytt batteri i den... ;))
Lycka till! 😀 (Och ha den inte i laddaren _hela_ tiden sen när du har nytt batteri i den... ;))
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:23Ok, ok, Mats! Jag ska ragga tag i en massa telefonnummer nästa helg, så jag slipper vara hemma helt utan nån att ringa! Det borde ju inte vara så svårt... 😉
Ok, ok, Mats! Jag ska ragga tag i en massa telefonnummer nästa helg, så jag slipper vara hemma helt utan nån att ringa! Det borde ju inte vara så svårt... 😉
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:28Eller så kan du lägga den bredvid laddaren? 🙂 (Eller ragga rätt på mitt nummer... Vi kan prata om batterier...? ;))
Edit: Jag kunde ju inte gärna låta bli... 😉
Eller så kan du lägga den bredvid laddaren? 🙂 (Eller ragga rätt på mitt nummer... Vi kan prata om batterier...? ;))
Edit: Jag kunde ju inte gärna låta bli... 😉
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:31Jo... Fast bara lägga den bredvid laddaren är liksom lite för LÄTT... 😉 Mmm. Precis.
Jo... Fast bara lägga den bredvid laddaren är liksom lite för LÄTT... 😉 Mmm. Precis.
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:52Jag är så sjuuukt sugen på att bouldra lite just nu... 🙁 Innebär det att jag har blivit biten och biten hårt av klättringen?
Varför jag skriver det här i singelforumet? Ingen aning... (#)
Jag är så sjuuukt sugen på att bouldra lite just nu... 🙁 Innebär det att jag har blivit biten och biten hårt av klättringen?
Varför jag skriver det här i singelforumet? Ingen aning... (#)
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 21:54Mats: Nä, jag vet inte heller... Fast nu när alla pratar om klättring blir ju JAG jävligt sugen att gå kurs! Ska ta ett seriöst tag om det nu i veckan tänkte jag. 🙂
Mats: Nä, jag vet inte heller... Fast nu när alla pratar om klättring blir ju JAG jävligt sugen att gå kurs! Ska ta ett seriöst tag om det nu i veckan tänkte jag. 🙂