Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 10:05"du anstränger din kropp för mycket" OCH "du behöver motionera mera" i samma påstående... Underbara horoskopmakare...
"du anstränger din kropp för mycket" OCH "du behöver motionera mera" i samma påstående... Underbara horoskopmakare...
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 11:51Men att ta hand om din hälsa kan ju också vara att just VILA...
Men att ta hand om din hälsa kan ju också vara att just VILA...
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 13:22ja just det, vila och hälsa. Inget av det nämndes ju? Däremot att man anstränger sin kropp för mycket, men ska ändå motionera.
ja just det, vila och hälsa. Inget av det nämndes ju? Däremot att man anstränger sin kropp för mycket, men ska ändå motionera.
Quote from Funbeat user on 16 September 2009, 15:30Testa nåt nytt kan man väl göra nån annan vecka om man behöver vila? Jag skulle ha gått men inte maxat på passet tror jag och sen vilat imorn.
Testa nåt nytt kan man väl göra nån annan vecka om man behöver vila? Jag skulle ha gått men inte maxat på passet tror jag och sen vilat imorn.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:49Varför?! Har jag "Kändisdjungeln" på i bakgrunden...? 🙁
Varför?! Har jag "Kändisdjungeln" på i bakgrunden...? 🙁
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:53För att du inte har Austin Powers....
o jag inte säker på att det är ett bättre alternativ....
För att du inte har Austin Powers....
o jag inte säker på att det är ett bättre alternativ....
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:54Austin hade varit _klart_ mycket bättre... 😀
Austin hade varit _klart_ mycket bättre... 😀
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 19:01Stackars dig Jenny... 🙂
Stackars dig Jenny... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 19:05Äsch, I t over it pretty quickly... 🙂 Nu ska jag diska och sen ska jag avnjuta världens daste falukorvsgryta! (L) 😀
Äsch, I t over it pretty quickly... 🙂 Nu ska jag diska och sen ska jag avnjuta världens daste falukorvsgryta! (L) 😀
Quote from Funbeat user on 20 September 2009, 20:31Knapparna på dagens mobiler är alldeles för små!
Knapparna på dagens mobiler är alldeles för små!